11 Kasım 2015

Gündüzleri bulamadığım vakti, uykum elverdikçe akşamları yaratmaya çalışıyorum. Sabah erken vakit pek çok kez bırakıcam deyip devam ettiğim pasta kursum, öğlen ve sonrası kuzunun okuldan gelişi ve beraberce eve girişle, başlayan mutfak koşturmacası nihayet akşam sularında tüm işler bitip de sıra dinlenmeye geçiş olunca her ne kadar gözüm yastıkta olsada özlediğim şeyleri yapmak istiyorum. Kitaplarım bir köşede, örgü çantam yanımda her akşam içimden neler geçsede vakit denen şeyi şu ara arayıp bulamıyorum.  
Bu akşam bir süredir takıldığım bir örgüyü denemeye karar verdim. "Corner to corner" imiş adı. Bu modelle beğendiğiniz çarpı işlerini, etamin işi mantığında, desenleri örerek ortaya çıkarmak mümkün. Yapımını anlatımdan çok izleyerek daha kolay anladım, youtube'da arama yaptığınızda ilgili videolara ulaşabilirsiniz. 
Takıntım Cath Kidston ve desenleri olunca, kendisiyle ilgili herşeyi denemek benim için büyük keyif. Instagramda karşıma çıkan ve çok beğendiğim işlerle dolu sayfadan pek çok proje beğendim ve ilk olarak bardak altlığını denedim, sabırsızlandığım diğer işler de aşağıda.
 Bu şahane işlerin adresi burada.

5 yorum:

  1. Pasta kursuna mı gidiyorsun:) Desene buralara bakmak tehlikeli hale geldi, bu sıralar iştahım çok açık ne görsem canım çekiyor:(

    Bardak altlığın bir harika!
    Akşamları benim de gözüm uykuda oluyor ve bir şey üretmeyince kendimi kötü hissediyorum, uzun oturuşa geçersem o akşam kayıp:)

    YanıtlaSil
  2. Deryacım;
    Pasta kursunu ben de hatırlamıyordum bak, çok iyi yapmışsın, ne keyiflidir kim bilir:) Ayrıca bu verdiğin hesaba da bakıyorum şimdi çok güzel örnekler var ya bayıldım. Senin yaptıkların da güzel olmuş, şimdi daha bir sürü cici şey yaparsın sen:) Corner to corner da güzel bir örnekmiş. Renkler motifler insana huzur veriyorlar vallahi aynı kitaplar gibi. Öpüyorum kocaman canım. Kendine daha bolca vakit ayırabilmen dileğiyle canım

    YanıtlaSil
  3. Ah ne yetenek.
    O çanta gerçekten örgü çanta mı?
    Harikulade.

    Becriksiz anne

    YanıtlaSil
  4. Never enough time for all the ideas. A friend gifted me with a Cath Kidston coaster she made. So lovely. I've not tried a corner to corner but lots of people seem to like it. Will check the instagram account you noted.

    YanıtlaSil
  5. Cok guzel!
    What a beautiful pillowcase! I love it!
    Selamlar Norvec

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...