30 Mayıs 2015

Dün benim için güzel sürprizlerin olduğu muhteşem bir gündü. Öğleden sonra eve uğradığımızda gelen kargo bize büyük sürpriz oldu, sabahtan beri maillerime bakamadığım için haberim olmamıştı. İçinden bu güzel ananas vazo çıktı, sadece o da değil, benimle beraber merakımı paylaşan Çınar'ı da unutmamıştı Sevgili Feriha hanım, çok ama çok mutlu olduk jestinizle, buradan tekrar çok teşekkür ederiz ikimizde. Ben vazoma bayıldım.. Çınar da kendi hazinelerine..
Bu güzel demet dünkü sürprizlerden biri. Zahmet etmiş, dikenli dememiş toplamış, beni buluncaya kadar elinde gezdirmiş, canım arkadaşım çok teşekkür ederim.
Çınar'ın hazinesi. 

Günü bitirmişiz akşam tam ne güzel birgündü diye düşünürken kapı çaldı. Emaye sever arkadaşına bu üç güzelliği getirdi bir başka güzel kalpli arkadaşım. Ne diyim beni mutlu ettiğiniz kadar değil çok çok daha mutlu olun. Hayatınızdan size güzel sürprizler yapan insanlar hiç eksik olmasın... Mutlu haftasonları..

3 yorum:

  1. Hediyelerinizi güzel gunlerde kullanın. ..ama keşke çiçekleri dallarında kalsalar sağlıklı mutlu yaşasalar...

    YanıtlaSil
  2. Gonca; Teşekkür ederim. Vazoda çiçeğe karşı mıyız? ben çok seviyorumm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Çiçekleri çok seviyorum bende ama dallarında daha güzeller diye düşünüyorum. Rahmetli babam hep çiçek dalında güzel derdi annemde tam tersi koparirdi illa sanırım babam daha baskindi hayatımda hep üzülürüm çiçek dalından koparildiginda. Karşıyım diyemem sadece dalindayken güzel duruslari kokuları. ..

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...