26 Ocak 2015

Yeleğim bitti. Sıfırın altındaki soğuklara hazırım, öyle kalın ki.
Bu modelin yapılışını merak edenler için şöyle; Trabzan olarak değil, bir kere dolayıp, batıp birkere de üçünü birden çıkarıyoruz. Sıkı iğne gibi.
Sonraki sırada arka tarafta kalan göze batıyoruz yine bir ilmek atıp bir kerede hepsini çıkararak devam ediyoruz. Öndeki başak modeli çıkıyor, her sırada dönüp arkadaki gözden devam ediyoruz.
İlerledikçe model ortaya çıkıyor. Anlatmak zor olursa diye fotoğraflamaya çalıştım, umarım anlatabilmişimdir.
 Kolay gelsin..

6 yorum:

  1. yelek çok güzel olmuş derya ama mümkünse sıcaklıklar sıfırın üzerinde kalsın :))

    YanıtlaSil
  2. Very pretty! I've never made anything to wear, except scarves, and one shawl. I should give it a try. Best wishes, Tammy

    YanıtlaSil
  3. Kalsın kalsın Nihancım :) ama birdaha kar yağsın dimi?

    Thank you Tammy, you should try to :)

    YanıtlaSil
  4. merhaba yelek cok guzel olmus derya hanim. Sisle mi yoksa tigla mi ordunuz cikaramadim

    Hatice

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Derya Hanim

    bende yelek ormek istiyordum. Yalniz cikaramadim sisle mi tigla mi yaptiniz

    Olculerimiz ayni aslinda, daha detayli yazabilirmisiniz, bende ilk defa deneyecegim

    tesekkurler.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Hatice hanım, şiş ile düz örgü bu yelek. İpim çok kalın o nedenle 30ar ilmek önler arka 60 ilmek olarak başladım. Kenarlarda yine şiş ile iki düz iki ters lastik olarak. Önü yuvarlak yaka kestim, önce 4-5 ilmek sonra 2-1-1 kesmiştim, koltuk altı 3-2-1 arkada sadece 2-1 olarak kesildi. Umarım yardımcı olabilmişimdir, kolay gelsin..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...