20 Aralık 2014

Bu yıl güzel sürprizler birbirini kovalıyor. Çok şanslıyım diyorum kendime, her okul dönüşü heyecan ve merakla posta kutusuna bakmak alışkanlık oldu. Gelen zarfın içinden öyle ince, öyle zarif hazırlanmış kartlar ve öyle sevgi dolu satırlar çıkıyor ki şanslıyım dememek elde değil. Sevgili Ebygale'in sımsıcak sürprizi, çok çok teşekkür ederim canım, öyle beğendim ve mutlu oldum ki anlatamam, dilerim güzel sürprizler hepimizin hayatından hiç eksik olmasın, tabi birde güzel kalpli insanlar, iyiki varsınız...

4 yorum:

  1. Derya'cım ulaşmasına çok sevindim, ne güzel sözler böyle. Hepimiz için güzel bir yıl olsun inşallah 2015. Öperim çok, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar mutlu hissettiğini anlayabiliyorum. Dün bende böyle güzel iki tane zarf aldım, ne zamandır elime ulaşmayan zarfların nihayet geldi ya çocuklar gibi şendim. Bu arada ben de sana yollamıştım bir posta sanırım henüz ulaşmadı:( Öptüm çok, daha nice güzel mutluluklar bu yeni yılda da bizimle olsun arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  3. Ayy Tuğbacım merakla bekliyorum o zaman inşallah elime ulaşır, onun geliş yolu çok daha uzak çünkü :(

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...