5 Ağustos 2014

Bu örgümü kolalayarak kase yapmaya çalışmıştım ama kolalama işlemi başarısız oldu, tekrardan ütüleyip eski haline getirdim bende.
Pineapple örgüler hemen hergün çıkıyor pinterestte önüme, eskileri hatırlatan bir havası var, bir tane de ben denemek istedim.
Bahçedeki  sebzelerden yeni favori büyüyen patlıcanlar.
Sabah domates, biber ve salatalık toplayıp kahvaltı salatası yaptık. Pek birşey yiyemediğimiz şu sıcak günlerde salatalı öğünler kilolarımız içinde iyi bir seçim oluyor.

6 yorum:

  1. Deryacım dantel örtün bu şekildede çok güzel bizim hani seninde kullandığın ikea komodinler varya ona çok yakışır gibi geliyor tabii ebatları uygunsa ,salata doğal sebzelerle nefis görünüyor birde kendi yetiştirdiğin olunca dahada güzeldir eminim afiyetler olsun canım.

    YanıtlaSil
  2. Meltemcim çok doğru beyaz komodinlere çok yakışır bir ara birtane daha örüp takım olarak örteyim, teşekkür ederim sağlıklı beslenmeye devam :)

    Pelin; Merhaba bu etkinliği ilk defa duyuyorum güzelmiş gerçektende biraz araştırayım merak ettim, çok teşekkürler en kısa sürede sizdeyim :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bende blog keşfinden geldim :)) Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim. Teşekkürler .
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. merhaba derya hanım,
    beyaz örtünün ipi ne marka öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  5. Derya`cım merhaba, uzun zaman oldu. Tatil matil derken uzak kaldım buralardan. Umarım iyisindir, sen ve Kuzu:) Bu arada Instagram`dan neden çıktın ya da bana mı öyle geldi?
    Taze taze dalından yemek gibisi yok. Şanslısınız:)

    YanıtlaSil
  6. Yağmur; Teşekkürler, tabiki geleceğim..

    nisa; O evde hazır bir örgüden sökülmüş bir parçaydı.

    Semicim, evet epey oldu, instagramdan takipteyim seni, iyiyiz çok şükür, sizlerde iyisiniz inşallah, evet çıktım bir ara Semicim bazen bu blog,face,insatgram, pint vs. çok vakit çalıyor gibi geliyor kızıyorum kendime, bir ara öyle bir karar aldım kapattım sonra yine katıldım :)
    evet toplayıp sofraya getirmek keyifli hemde lezzetli gerçekten.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...