2 Ağustos 2014

Epey bir ara verdikten sonra yeniden merhaba. Geçmiş bayramınızı da kutluyorum.
Sıcaklar fena insanın birşey yapası gelmiyor. Dışarı çıkamıyor evde de en serin köşelere kaçıyoruz. Şimdi dört gözle beklediğimiz şey, kendimizi serin suların kucağına atacağımız günler.
Bu arada çapraz işleme denemeleri yaptım yastıklara, battaniyeme bir sıracık ekleyebildim, internette gördüğüm dikdörgen kocaman bir şal başladım, bitince nasıl olacak merak ediyorum.
Bizim gibi sıcaktan muzdarip birisi daha varsa o da bahçedeki sebzeler. Sulama şu ara hepimizi serinleten bir olay, su savaşları eşliğinde.
Domatesler kızarıyor, fidesinde bile o enfes domates kokusu var,
Kimisi bu kadar gizlensede kaçamıyor yinede Çınar'dan.

2 yorum:

  1. Sicaklar gercekten cok fena bu aralar. Hic birsey yapasi gelmiyor insanin. Yine bos durmamissiniz. Battaniye cok guzel gorunuyor ben de baslayayim diyorum zor geliyor. Kanevice desenli ortu nerdendi ? Ayrica Cinar hakli domatesler konusunda

    YanıtlaSil
  2. merhaba ben ters1köşe Bloğu sahibesi Selin http://balansvemanevraa.blogspot.com.tr/ bana ait renkli şeylere yer verdigim bloğuma Bir süredir yazıyorum. Blogunuzu çok beğendim .benim bloğuma da beklerim :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...