16 Temmuz 2014

Biraz ara verip tekrar dönüyorum örgülerime. Yuvarlak motifleri kenarlarını kalınca beyaz ile geçtikten sonra birleştirmeye karar verdim. Tek sırada birleştirdiklerim hem bu kadar düzgün olmuyordu hem de bu üç sıra totalde battaniyenin birazcık daha büyük olmasını sağlayacak.
 Orta yuvarlakları örmek keyifliydi,
Araya kurulama havlularının kenarlarını tığlama işini de aldım. Sonra biraz eleme yaptım, sürekli ören birisi olarak ara ara yaptığım gibi bazı örgülerimi elden çıkarmaya karar verdim.
Beyaz battaniye ile yuvarlak örtü satılık ürünler bölümüne eklendi, ilgilenenlere duyuyulur.
** Battaniyeler satıldı, ilgilenen herkese ve Canan Hanım'a teşekkürlerimle...**

5 yorum:

  1. Ayyy Deryaaaaa gene gelir gelmez aklımı aldın benim yani şu motiflerle. Sana yorumunu cevaplarken sayfamda da yazdım bilmem okudun mu ama gelirken bu sefer yün getirmeyi başardım. Ama şimdi o kadar çok şey yapmak istiyorum ki offf ne yünler yetecek bu sefer de ne renkleri tutacak ahhhaaa tam deli işi benimkisi yahu:) En üst fotoğrafta biraz arkada duran büyük motifi çok sevdim. Getirdiğim yünlerim pastel tonlarda ama eskilerden birkaç canlı rengim kalmıştı onu yapmak istiyorum, tabi eğer tığ kullanmayı unutmadıysam:( Şimdi yeniden baktım da off sanırım ben onu yapamam biraz uğraşmam lazım ama çok güzelmiş yaa turuncuyu pek sevmem ama çok yakışmış o motife. Hem ben sen ne yapsan hakikaten beğeniyorum:):) Öptüm

    YanıtlaSil
  2. off harika yine hepsi
    maşallahın var ne güzel renkler ne güzel örgü
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Senin sayende ben de başlayağım böyle işlere çok güzeller

    YanıtlaSil
  4. Deryacım bakıp bakıp hevesleniyorum battaniyene ama bu yeni başladığın örnek daha güzel olmuş havalar soğumaya başlasın kısmetse ilk işim bundan bir tane örmek olacak çok güzel olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Renkler her zamanki gibi harika. Çok güzel görünüyorlar. Beyazlar büyüyünce çok daha zel olmuşlar, ellerinize sağlık. Battaniyelerde hangi ipi kullanıyorsunuz?

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...