25 Mayıs 2014

Elimdeki işim bitince çok ara vermeden bir başkasına başladım. Yine beyazla birleştireceğim ama bu daha küçük olacak.
Pazarlar hep rutin. Ev işlerini ne kadar bugüne bırakmasamda illaki birşeyler oluyor, en azından çamaşır, akabinde de ütü. Yemeği hiç saymıyorum bile, sabahtan kahvaltı ile başlayan özenli ve herkesin sevdiği herşeyi yaparak donatılan sofrayla başlayıp akşama kadar devam eden, haftasonuna özgü yemekler, 
sonucunda haftasonuna özel yorgunluklar eşliğinde. Evde olmak, haftasonunu ev-bahçe şeklinde geçirmeyi seviyoruz ama sanki bana çok yaramıyor gibi.
Tam yaz başındayız derken ufaktan gribimsi birşeylere yakalanmış olabiliriz. Hemen adaçayı.

3 yorum:

  1. ELLERİNE SAĞLIK MOTİF ÖRGÜLER YİNE DÖKÜLMÜŞ :)GÜZEL SOHBETTELER RENKLER YİNE ÇOK UYUMLU...SEPET ZATEN OLAY HARİKA ...KANDİLİN MÜBAREK OLSUN:)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle katılıyorum. Hafta sonu dinlenme değil iş demek. .

    YanıtlaSil
  3. hafta sonu gelsin diye iple çekiyorum ama ben de hafta sonu hafta içinden daha çok yoruluyorum:)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...