9 Nisan 2014

Net bir hedef belirlemeyince sevdiğim işlerden tekrarlara başlıyorum.
Dün pazarımız vardı. Tezgahların renkliliği ve çeşitliliği güzeldi. Özlemişiz biberi, domatesi, salatalığı ve daha birçok şeyi. İyice yaz gelse de yaz menüsüne tam geçiş yapabilsek.
Tüm örgüler bittikten sonra bu çalışmaların ürünlerini izleme ve onları ilk defa kullanmanın keyfini çıkarma sürecini de yaşayıp yeniden arayışlara girdim.
Uzun zamandır çekiliş yapmıyorum. Aklımda güzel birşeyler var. Çok yakında paylaşacağım...

5 yorum:

  1. Merhaba
    Ördüğünüz herşey gerçekten çok güzel ne marka iplik kullanıyorsunuz.Benim ördüklerimde ya ip ince oluyor yada odun gibi kalın.Tığ ya ipe takılıyor yada ilmeklerden geçmiyor kalınlığından.Birde o güllü örneğin anlatımını bize yazabilirmisiniz.Sarhoşbalıktopalmartı kapattı blogunu onun yaptığı starbucks keki de çok güzel oluyor ama bu güllü örneğin tarifini görmedim blog açıkken yazabilirmisiniz.Bu arada ellerinize sağlık bu arada.Gamze

    YanıtlaSil
  2. Deryacım çiçek yastığın renkleri çok canlı çok güzel görünüyor ,benimde aklımda senin şalından yada küçük bir diz battaniyesi yapmak geçiyor biraz daha düzelmeyi bekliyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. şu gri üzerine pembe güllü yastığınızın kumaşını nerden aldınız acaba bir türlü bulamadım o tarz kumas

    YanıtlaSil
  4. Gamze hanım, bana mail adresinizi yazarsanız göndereyim olur mu? bu arada ipim kartopu gonca serisi 2,5 numarada tığ kullanıyorum.

    Meltemcim, bir an önce iyileş, hangisini istersen başla, eminim senin yorumunla çok hoş bir iş çıkacak ortaya.

    Seçil; O kumaş tepe home da green gate'in tea towel denen örtüleri, Bilkent mağazasında hala vardı eğer satılmadıysa.



    YanıtlaSil
  5. merhaba derya hnm topan çiçek yastık modeli çok güzel model örneği elinizde varsa yazarmısınız

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...