Şal Yapımı Açıklama

Şalın başlangıcı için 5-6 zincirle bir yuvarlak yapıp içine üçer trabzandan bir ikili yapıyoruz.
Örerken sıra tamamlanınca aynı yönde değil, çevirip yani bir tersinden, bir düzünden devam ediyoruz.
İkinci sıranın başlangıcında 3-4 zincir çekip, ilk üçlü trabzanın ilkine bir üçlü örüp oradan devam ediyoruz.
Köşe kısımları şal bitene kadar böyle devam ediyor. Bu kısımları çok kasmadan biraz gevşek bırakarak örmenizi öneririm.
Öreceğimiz büyük üçgenin ilk sıralarını yapmış olduk. Bu şekilde renkli sıralara gelene kadar ben 36 sıra düz renk ördüm ve diğer sıralara geçtim, renkli kısımların ardından tekrar düz renk olarak 4 sıra daha örerek son kenar örgüsünü yapıp bitiriyoruz. Renkli örgü sıraları ve kenar örgüsünü çıkarmak için kaynak olarak aşağıdaki fotoğrafı kullandım.
kaynak

3 yorum:

  1. ay model de renkler de bir harika valla. içim gidiyor yapmak için ama yünlerim çok saçma sapanlar ayy hevesle gidiyorum elime alasım gelmiyor. olsun dursun. belki bir minik mantar yaparım:):)ellerine sağlık.tarifini anlatman da harika olmuş beğendim denemelik tam:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekür ederim Tuğbacım :)

    YanıtlaSil
  3. Elimdeki battaniye bitince galiba şala başlarım. Anlatım + yönlerdirme için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...