14 Mart 2014


10 yorum:

  1. çok güzel oluyoo derya..ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Deryacım ne güzel bir şeye başlamışsın, o şalı bende çok beğenmiştim, sen yap belki bende yaparım sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Havva; Teşekkür ederim, beğendiğinize sevindim :)

    Meltemcim, sende başla hadi, bahara çıkarken atarız sırtımıza, alırız fincanımızı elimize balkon keyfi yaparken değil mi ama :)

    YanıtlaSil
  4. ayşen yörükoğlu14 Mart 2014 05:52

    çok çok güzel. bahar havası gibi. misssss....ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir şala benziyor :) sana kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  6. Pembe,gri ve lacivert birbirine çok yakışmış.Bitmesine az kalmış.Örgü örmenin en sevdiğim yanı,bitmesine az kala yaşanan o sevinç ve heyecan dalgasıdır:)Güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  7. Eliniz hiç boş kalmıyor maşallah :)

    YanıtlaSil
  8. örgü artık örmicem diyorum ama öyle yapasım geldiki sen bi bitirde atıver omuzlarına daha da heveslendir bizi:))

    YanıtlaSil
  9. kolay gelsin güzel olacak bence, kullandığınız yün nedir?
    Berrin

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim Ayşencim :)

    tokideki ses; Sağolun :)

    hümeyra; Katılıyorum :) teşekkürler..

    işletme yönetimi; Evet boş duramıyorum ben hiç :)

    meryem; Attım hadi sizde başlayın, artık örmiycem sözü tutulamayan bir söz kesinlikle :)

    berrin; Teşekkürler, kartopu gonca serisi kullanıyorum.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...