15 Ocak 2014

 Kurabiye adam yapmayalı epey olmuş, mis gibi kokuttuk yine evi.

7 yorum:

Liz dedi ki...

Aw - they look lovely!
Liz @ Shortbread & Ginger

Bahar Yorgun dedi ki...

tarçınlı zencefilli olanına bende bayılıyorum evde yapılıyor sık sık. ellerinize sağlık

SMİLENA dedi ki...

Çok şeker kalıp çok güzelmiş

naz dedi ki...

tarifini vermeniz mümkün mü?çok lezzetli görünüyor.Ben de oğluşuma yaparım.Boludan sevgiler.

Adsız dedi ki...

Derya'cım tadına bakamadım o hengâmede. Ama çocuklar bayıldı. Ellerine sağlık, öperim. ŞA

Derya Kuzusu dedi ki...

Liz; Thank you :)

Bahar; OOoo süper zencefilli falan

Smilena; Teşekkür ederim, çok kullanışlı kaşlı gözlü falan ya

naz; Elbette en kısa sürede yazarım. Boluya sevgiler o zaman..

Çok sevindim Şadiyecim afiyetler olsun kuzulara :) bende öperim..

gül dymz dedi ki...

Tarif istiyorum eline sağlık