Yeniyıl çekilişi..

Çekilişimiz bitmiştir, katılan herkese çok teşekkür ederim.. İyi yıllar..

Çok geç kalmadan yetiştim sanırım. Çok istiyordum ama ne yapacağıma, ne hazırlayacağıma karar veremiyordum. Bu akşam herşey birşeylere dönüşüverdi. Bende deryakuzusu bloğu olarak yeniyıl çekilişi için krismıs yastık ve kalpli aksesuar hazırladım, her zamanki gibi süprizleriyle birlikte. Yılbaşından önce kazanan kişinin eline ulaşması için 25 Aralık Çarşamba sabahı çekilişi yapmak üzere herkese iyi şanslar diliyorum.. ;)
Biraz ara verdiğimiz için tekrarlıyorum , katılmak için sadece yorum bırakmanız yeterli başka birşey istemiyoruz.

68 yorum:

Adsız dedi ki...

yaşasınn.. yine bir klasik deryakuzusu çekilişi.. ;)
inşallah bu sefer bize çıksın bari.. :)
selam ve sevgilerimle.. ayse t.k.

gamze D dedi ki...

belki şans bana da gülebilir 2014 te :))

serpil dedi ki...

sadece bu çekilişe katılmak istiyorum

Seçil Duran dedi ki...

Ne guzelmis sartsiz :) Katildim o halde ;)

damla dedi ki...

tabiiki katılıyorum... süper harika görünüyorlar.. :)

Müge Ç. dedi ki...

bol sans o zaman bana :)

eftelya dedi ki...

Tabiki de katılıyorum ;))

Kırmızı Evin Cadısı dedi ki...

Katılmazmıyım,dünyanın en güzel hediyeleri el emeği olanlar bana kalırsa.Dolayısıyla uça uça katılıyorum.

Adsız dedi ki...

Merhaba ben Günseli,sizi severek takip ediyorum.tabii ki de katılıyorum sevgiler

Seddosh dedi ki...

o. zaman katılıyorum:))

sakLı bahçem :) dedi ki...

Umarim sanssiz gecen bu yilin sonunda budefa sans benden yana olur :) lutfen benim olsun. Katiliyorummm...

fermina daza dedi ki...

Buralarda yeniyim biraz ama bu posta katılmayı çok istedim :) Yastık da kalp de çok güzel, herkese iyi şanslar! :)

nilüfer uslu dedi ki...

Katiliyorum

naz dedi ki...

ben çekilişe katılmak istiyorum.Yeni yılda bol mutluluk ,sağlık,huzur ve güzel olan ne varsa diliyorum

Adsız dedi ki...

Hepsi birbirinden guzel..
selin C.

LAL dedi ki...

İstiyorum:) iyi yıllar

7tepe dedi ki...

ben de varım o zaman :))
ist.fb.07@gmail.com
sevgiler..

Nur... dedi ki...

Bende varım bu çekilişte.

Kuzunun annesi dedi ki...

Kuzunun şansına katılıyorum :)

Adsız dedi ki...

katılıyorum.
Selma Akalın

Kerime Günaydın dedi ki...

inşallah şans bana güler diyorum :)

Bahar Yorgun dedi ki...

Bende katılıyorum :)

shellybip dedi ki...

Sadece bu çekilişe katılmak istiyorum (:

ada ve deniz dedi ki...

Çok güzeller ellerinize sağlık:))) Ben de denemek isterim şansımı. Sevgiler....

ihlinaz dedi ki...

Bende katılabilirmiyim?yastik çok güzel

sardunya dedi ki...

merhaba,ben de varım...sevgiler..

BERNA dedi ki...

bu güzel yastığa kim hayır diyebilirki.bende katılmak istiyorum.sevgiler....

Nurcan dedi ki...

Ben de şansımı deniyorum. Sevgiler

cemile başaran dedi ki...

Yaptıklarınızı takip ediyorum.Hiç örgü bilmememe rağmen sizin örgülerinize özenip bir sürü ip ve tığ aldım.En kısa sürede örmeye başlayacağım.Hediyeler inşallah bana çıkar...

DENİZ ÇALIŞKAN dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık:)

hülya karadeniz dedi ki...

selam el emeklerini çok beğeniyorum bazılarından ilham aldım .umarım bana çıkar bu hediyeler..

CERENDER'in annesi dedi ki...

Çalıştığım için hamarat ellerinizle ürettiklerinizi imrenerek takip ediyorum. Elinizin hızına maşallah diyorum.Renk uyumlarınız çok güzel. Emekli olduğumda ilk elişim diz battaniyesi olmasını hayal ediyorum.Siz ve kuzunuz Yüce rabbime emanet olun.Şimdiden mutlu yıllar.

ebygale dedi ki...

yine çok güzeller Derya'cım, ellerine sağlık:)

esra gülden ünal dedi ki...

mrb hiçbir çekilişte yüzüm gülmedi belki bunda güler harika Şeyler hazırlamıssınız

SMİLENA dedi ki...

Yine harika ikisi de favorim puantiyeli ve kuşlu herşey bu kadar mı güzel olur,ellerine sağlık canım❤❤❤

sardunya saçlı kadın. dedi ki...

merhaba,

bloğunuzu takibe başladığımdan beri hergün gelip gelip bakınıyorum ne var ne yok diye.bunlar da çok çok güzel olmuşlar.işleriniz çok iç açıcı.ellerinize sağlık.

HoBiHuZuR dedi ki...

Şansımı denemek istiyorumm :)
emeginize sağlık Derya hanım.

Adsız dedi ki...

canım bende varım sevgiler
aynur çelik

kitana dedi ki...

Aaa çekiliş:)
Katıldım ben de:)bu el emeklerini kaçıracak değilim:))

HAYATI PAYLAŞALIM dedi ki...

Blogunuzu takip etmek çok keyifli :))

Adsız dedi ki...

harikasın derya kuzusu
hediyelerin benim olsun inşallah.sevgiyle kalın
berna_karatay@hotmail.com

çiğdem deliaslan dedi ki...

Bende şansımı deneyim :)

ruşyena dedi ki...

çoooook güzeller...
çoooook istiyoooruuuuum :)

Ogelin benim dedi ki...

ben de burdayım mutlu yıllarr :)

Pakize İlhan Aslantekin dedi ki...

Merhaba ben sizi Şanlıurfa'dan takip ediyor. Çekiliş için inşallah hayırlısı olur.

seralp dedi ki...

ben de katılayım.
herkese bol şans:)

Nurdan dedi ki...

Bizde şanşımızı deneyelim.

Adsız dedi ki...

Bende katilmak istiyorum herkese iyi sanslar
Nilgun

Yaşamın Kıyısında PELİN dedi ki...

merhaba bende şansımı denemek isterim
ppelin.77@hotmail.com

deniz güner karabaş dedi ki...

merhaba bende katılmak istiyorum sevgiler denizguner77@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba derya kuzusuyla yeni tanıstım arşiv okuyorum 1 haftadır kampanyayı gorunce katılmak istedim hersey cok güzel
yasemin çevik
yasemin.cevik@hotmail.com.tr

pervin dedi ki...

merhaba, takipçinizim-pervin
çekilişe katılmak istiyorum
peren80@yahoo.com

canan demirtaş dedi ki...

şansımızı deneyelim madem :)çok şirin görünüyor...

cnn__demirtas@windowslive.com

gönülbağı dedi ki...

Ümidim yok aslında ama yinede denemek istedim.. Teşekkürler..
Ayseguldurmaz06@hotmail.com

Dilek dedi ki...

allahım lütfen bu sefer bana şans gülsün yaaaa... bende varım.

sevgiler..

hazel bağcı dedi ki...

ben de katılmak istiyorum :)

hazel bağcı
hazelemre@gmail.com

Zekiye Mart dedi ki...

Beni gulumsetiyorsunuz mutlu yillar

azize dedi ki...

ben de çekilişinize katılmak istiyorum
a2i2ern@gmail.com

Adsız dedi ki...

Bol şans.Bize cikar ins.TürkanTiftik

Neşe Şahin dedi ki...

Çok beğendim, hatta bayıldım, geç kalmadan yetiştim çekilişe :) İnşallah bana çıkar da kızlarım odasını bu güzel yastık renklendirir. Herkese iyi şanslar.

Adsız dedi ki...

Bu güzel çekilişe katılmak istiyorum.
Blogunuzu hergün beğenerek takip ediyorum.

feniseviyoruz@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Tam benlik bunlar ellerinize sağlık Oya

Adsız dedi ki...

Umarim bana cikar.Kamile

ebrulikedi dedi ki...

ben de ben de:)

Sosyete Pazarım dedi ki...

izleyicinizim. inşallah bana nasip olur :)

selda akçay
sosyetepazarim@gmail.com

melekelif dedi ki...

selam ,çekilişe katılıp senin cicilerine sahip olmayı çok istiyorum. Her zamanki gibi çok güzeller. Şimdiden mutlu yıllar

Adsız dedi ki...

bu sefer inş. kazanırım :)) arzu kayran

Nilgün Komar dedi ki...

bahar'ım sen kazandın tebrik ederim....