5 Aralık 2013

Biraz ara verdikten sonra yine hamur işine meylediyorum sanki, elmalı kurabiyenin üstünden çok geçmedi bu seferde kopuk kurabiye yapasım geldi hızlıca eyleme geçti tabi şöyle en üzümlüsünden.
İki çile daha yeşil-mavi renkten bulunca (bu renge ne diyeceğimi bilmiyorum) mutlu oldum tabi, o renklere ağırlık verebileceğim diye. Bu şekilde biraz daha uzayıp gidecek, tek kişilik ebatta, uzanınca rahatça üstümüze çekebileceğimiz kadar.
Ankarada feci bir ayaz var, içimizi titreten cinsten, hastalıklar ara ara yoklayıp gidiyor. Hepimiz dört gözle kar yağmasını bekliyoruz..

6 yorum:

  1. kopuk kurabiye nefis görünüyo canım, battaniye tüm hızıyla devam maşallah diyorum, burdada feci bi soğuk var rutin ev işleri olmasa soba başından kalkasım gelmiyo :)

    YanıtlaSil
  2. Battaniye çok güzel oluyor...renklerin uyumu harika...

    YanıtlaSil
  3. kurabiye çok güzel görünüyor, battaniye de nefis olmuş Deryacım. ellerine sağlık:) Ankara'nın soğuğunu iyi bilirim, üniversiteyi orada okudul ama bir kaç yıldır Bursa'dada karasal iklim hakim. Kar yağsa da soğuk biraz kırılsa:))

    YanıtlaSil
  4. Antalya günlük güneşlik :))
    Bu iplerden öyle çok istedimki Önümüzdeki hafta Ankaraya gelmek nasip oldu.sizden yol tarifi isyeyecektim.bulabilirim sanırım.Balgat Sgk dan nasıl gidebilirim şik düğmeye :))))

    YanıtlaSil
  5. Bursa da buz gibi,battaniye ilerledikçe heyecanlanıyorum ,çok güzel olucak

    YanıtlaSil
  6. saklı bahçem; o soba sıcağını geçtiğimiz günlerde yaşadık bir konak cafede müthiş yerinde olsam dibinden ayrılmam :)

    arzu; teşekkürler ..

    ebygale; Çok teşekkürler canım, oo bilirsin o zaman alın çatlatan ayaz vardı dün bugün biraz daha yumuşak neyseki, aynen bir yağsaydı iyi olacaktı :)

    ihlinaz; OOoo süper güneşinizin kıymetini bilin, haftaya gelince anlarsınız zaten kalın paltolarınızı ve şapkanızı unutmayın :) Kızılay'a geleceksiniz, burada kime sorsanız gösterir, menekşe sokakta.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...