2 Aralık 2013

Uzun bir süre buzdolabını beklediler, mandalinayı çok özlemiş olacağız ki pek bakmadık yüzlerine, bu pazar bir el atayım dedim poşetini açar açmaz burnuma öyle güzel bir elma kokusu çalındı ki, ben bundan elmalı pasta yaparım deyip geç saati de önemsemeyip hemen işe koyuldum.
Saat 21:00'e yetişti, sıcak sıcak götürdük hemen. Sabaha dinlenmişi çok daha güzeldi.
İnce iplerle örülmüş elimdeki son parça geçti elime ve kullanmadığım yastıklarımı bozup o motifleri de örtüye eklemeye karar verdim. Böylece daha büyümüş olacak, aslında göze alabilsem daha da büyüyebilir ama kalın iplere alıştıktan sonra inceler dantel ipi gibi geliyor.
Diğer battaniyemdeki son durum bu. İlk aldığım renklerden bulamamak kötü oldu, belki bir tanede pembe güllü yastığın modelinden yapabilirdim. Yeni haftanız güzel olsun....

5 yorum:

  1. Ne kadar guzel battaniyeler yapiyosunuz.

    YanıtlaSil
  2. elmalı pastaya bayılırım :) eline sağlık canım.
    ince iplerle örülen battaniye süper görünüyo :)
    amaaaaa yeni başladığın battaniye enfesssss :)
    sana da güzel haftalar canım...

    YanıtlaSil
  3. Ne zamandır elmalı bir şeyler yapmamıştım bende. Dolapta duran yarı bozulmuş elmalarımı değerlendirebilirim. Geçenlerde buradan bir arkadaşta lor peyniri varmış netten tarif bakıp biraz da kendi kafamdan harmanlayıp lor kurabiyesi yaptım bence kesinlikle sen de dene harika oldu herkes bayıldı:) tarifin nasıl olduğunu yazmamışım ne yazıkki bugün kalan peynirden yapayım dedim şimdi tırım tırım aranıyorum:) bu arada güllü yastık çok güzel hazır gibi. Epey de pofuduk bir şey olmuş nasıl yapıldığını merak ettim doğrusu:) ellerine sağlık becerikli arkadaşım benim:)

    YanıtlaSil
  4. yastık çok hoş olmuş. elmalı kurabiyeyi de arada yapıyorsunuz ama tarif vermiyorsunuz sanırım:)

    YanıtlaSil
  5. Seçil Duran; Çok teşekkür ederim..

    saklı bahçem; Teşekkürler :)

    Tuğbacım, bende aynen hadis ende pişir, evini miss gibi bir tarçın kokusu sarsın, lor peynirli tarifi bulunca bana da yaz oldu mu, yastığın yapılışını yollarım istersen bir arkadaşım sağolsun satır satır yazmıştı, çok öperimmm ;)

    seralp; Aşkolsun bloğumuzda adres, tarif herbirşey verilir, asla saklanmaz çok kırıldım :(

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...