12 Aralık 2013

Güneşin parlaması aldatıcı, yakıcı bir ayaz var hala, beklenen kar hala yağmadı. Kar şöyle çokca yağıp hem gözümüze hitap etse hemde birkaç günde tatil getirse ne güzel olurdu,
İstisnasız herkes öksürüyor, aksırıp, tıksırıyor. Kış mevsimi bizim açımızdan mini mini birler olarak zorlu geçiyor bu yıl, zaten çok iyi olmayan iştahımız arada geçirilen, nezle griple daha beter oluyor.
Yuvarlak örgü bir köşede örülmeyi bekleyedursun, dün akşam elime arkadaşımın hediyesi polar şal geçti, azıcık süsleyeyim istedim iki kenarı tığladım, diğer iki kenara da böyle kalın örgü geçtim.
Havalar malum, sıcacık örtmek için hazır olsun.

3 yorum:

  1. çınarın kazağını sen mi ördün çok güzel görünüyor :)) hastalıklardan muzdaribiz biz de 1.sınıflar her hava koşulunda illa ki tenefüse çıkmak istiyorlar çünkü :)

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun ,napıcaz bu iştahsız kuzuları ,dilerim bir an önce toparlanıp iştahı yerine gelir

    YanıtlaSil
  3. Nihancım, yok ben örmedim ama hazır ördüğümü düşünmen hoşuma gitti :)
    aynen her koşulda ve montsuz dışarıdalar :(

    smilena; Çok teşekkürler, inşallah..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...