27 Ekim 2013


Güneşli bir pazar, soğuklar ve yağmurlardan önce keyfini çıkarmak lazım.
Akşam son el işime ufak bir ara verdiğimde sandığı karıştırdım, danteller, örtüler, neler olduğunu unutuyorum bazen ara ara karıştırmak iyi geliyor, dantellerden birkaçını çıkarıp evdeki sınırlı sayıdaki dantelle değiştirip biraz kullanmaya karar verdim, bu örtü de birkaç yıl önce çok eskilerden kalmış işlemeyi kendi kumaş türüne benzer başka bir kumaş üzerine dikip örtü haline getirmiştim,
Gümüş işlemeleri var, kıyamıyordum ama bu sefer ortaya çıkardım gözümüzü okşayacak bir köşede kullanacağım.
Mevsim geçiş mevsimi olunca daha hastalanmadan önlem almaya çalışıyorum. Ayva kışın vazgeçilmezi, bahçede meyvelerinden dallarını kaldıramıyor ağaç, bende her sabah kontrol ediyorum bahçeyi, düşen sapsarı, ekşi ama bol sulu ayvaları hem yemek hemde ıhlamurlu çayımıza eklemek için topluyorum.

2 yorum:

  1. bekarkeN beNde aNNemiN saNdığıNı karıştırmayı oNLarLa hayaLLer kurmayı pek severdim. seNiN örtüNde çok NostaLjik durmuş caNım. ıhLamur bizimde bu araLar soba üstüNde eksik oLmayaNLardaN :)
    öNcedeN öNLem aLmak iyidir...

    YanıtlaSil
  2. biz kadınlar çok akıllıyız aslında :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...