20 Ekim 2013

Bu kalpli keseyi her yapışımda merail's bloğu sahibesinin kulaklarını çınlatıyorum, artık yazmıyor kendisi ama belki arada bir gezinip okuyorsa ve denk gelirse buradan selamlar..
Uzun bayram tatili dedik o da bitiverdi, ben epey değerlendirdim bu zamanları, birkaç renk ip edinmiştim, onlarla henüz ne olacağına karar veremediğim işler başlayıp deniyorum, tatil bitiminde oyalanacak bişeyler arayacağımı sanmıyorum ama yine de elimde bir elişi olması beni her zaman mutlu ve huzurlu kılıyor.

5 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık, Meralciğim de ne çok işlerdi, onun da kanaviçelerine bayılıyorum ben, buradan ona da sana da kocaman öpücükler!

    YanıtlaSil
  2. bu motif sevdası beNide sardı akşamLarı sobaNıN yaNıNda başLadım beNde bişiLer örmeye bakaLım NeLer çıkıcak gerçi seN kadar becerikLi değiLim ama :)

    YanıtlaSil
  3. Nonicim çok teşekkürler, bizdende kocaman öpücükler... :)

    saklı bahçem; Yapılan iş kötü olur mu hiç, kimbilir ne güzellikler çıkacak ortaya örmeye devam..

    YanıtlaSil
  4. keseye bayıldım tam benim tarzım, üzerindeki kuş deseni ve yazısını tamamen el ile mi yaptınız ?

    YanıtlaSil
  5. zeynep; Teşekkür ederim, evet iğne ardı dikerek elde.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...