25 Temmuz 2013

Klasik ramazan karesiyle başlayalım verdiğim kısa araya. Ramazanla beraber epeydir dize getirdiğim tatlı ve hamur işi düşkünlüğüme üzülerek söylüyorum ki yeniden kavuştum. 
Havaların serin serin gidişi çok güzel ama bazen güneşin bulutların arkasında saklanmasıyla adete bir sonbahar günü yaşıyor gibi olunca yaz mevsimindemiyiz unutuyoruz.
Bu yıl yaz tatili için yanıp tutuşan ilk kişi kuzu oldu. Ne zaman gidicez, kaç gün var sorularından bıktık. Önümde uzun işler listesi var belki ondan mı neden bende bilmiyorum, bende henüz bir hareket yok, önce bayram sonrasında yaz temizliği kalan arada derede vakitte tatil. Heyecanım ve macera severliğim içimde bir yerlere saklandı sanki, ruhsuzlaştım. Kısa sürede bulurum bu kaybettiklerimi biliyorum ama an itibariyle böyle hissediyorum.

2 yorum:

  1. Ramazan Temmuz-Ağustos'a rastladığından beri hep böyle bir kararsızlık ve rehavet oluyor.
    Daha birkaç yıl devam edecek bu durum :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...