20 Temmuz 2013

Ramazan'ın gelişiyle değişen uyku ve uyanma saatleri kuzuyu da etkileyip, kendini çok fazla tatil rehavetine kaptırdığını farkettiğimiz andan beri eğlenmeye de ama kalem tutup birşeyler çalışmaya da vakit yaratacağımız en önce uyku saatlerimizi düzene koyacağımız bir oluşuma başladık. Anlaşılan bende biraz sermişim ki önce ben kendime çeki düzen verdim. Bilgisayar ve tv kardeşliğini bozduk öncelikle. Ne kadar uzak tutmaya çalışsak da artık onlar olmaksızın hiçbirşey yapamayacağını düşünen hemen sıkılıveren bir çocuk çıkmaya başlıyordu ortaya ki bu benim kabusum, derhal el koyduk. Yeniden toza, toprağa, kağıtlara dergilere, onlar dışında herşeyle oynamaya hücum ve teşvik bizzat benden.
Biz çok sıkı çalışıyoruz yani, bu arada da ilk dişimizi düşürdük. Diş olayı demek çabucak büyümeye adım atmak değil koşmak demek benim için. Yine mi üzülüyorum nedir.

3 yorum:

  1. Derya hanım, Çınar'ın dişini çatıya da attınız mı :)

    YanıtlaSil
  2. Ne iştahlı, gözü kapalı içiyor öyle:))

    YanıtlaSil
  3. Nur; Ne yapılırdı hatırlamıyorum ki hiç o yüzden cüzdanımda bekliyor şimdilik :)

    Semicim, böyle şeyler olsun asla kaçırmaz :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...