9 Haziran 2013

Çok uzun bir ara oldu, bu sürede en uzun vakit bilgisayar başında geçerken arada bir internetin başından kalktığımda oldu yegane huzur mekanım Ulus'a gittik, beni yine boş göndermedi. Epey zamandan sonra nihayet birşeyler örebildim, tavşancık sanki içinde olduğumuz zamana ve ruh haline uygun olarak biraz üzgün surat olarak ortaya çıktı, ben ise uzun zamandan sonra bir-iki bişey yapabildim diye mutlu oldum. Yeni haftanın iyi şeyler getirmesi dileğiyle.. Açık fikirli, anlayışlı, duyarlı, güler yüzlü, kimseyi dışlamayan, aydınlık, sevecen bir ülke... devamı.

3 yorum:

  1. ayşen yörükoğlu9 Haziran 2013 01:42

    günaydın derya hanım.mutlu pazarlar diliyorum.
    Açık fikirli, anlayışlı, duyarlı, güler yüzlü, kimseyi dışlamayan, aydınlık, sevecen bir ülke...yazarın dediği gibi.

    YanıtlaSil
  2. Aynı dilekleri taşıyorum, sevgiler Deryacım.

    YanıtlaSil
  3. Amin cnm.bayıldım bu arada tavşancığa.ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...