31 Mayıs 2013

Ne çekti bu başım, midem kısaca bedenim benden. Yine epey yordum kendimi, eziyet ettim resmen bedenime. Öğreniyor insan sürekli ama bende de bir öğrenememe ve akıllanmama gibi durumlar da var sanki. Elbet bu da değişecek bir gün o eski halimden eser kalmayacak. Rutinim değişti yine, bloğuma sızlanmak dışında yazacak, ekleyecek birşey bulamıyorum. Kısa süreli birşeyler yapma çabaları hep sonuçsuz kalıyor.Artık burayı sanki lastik gibi sündürüp, süründürüyorum gibi geliyor. Ben bu hallerden kurtulup kendime dönebilmeyi çok istiyorum geldi mi peşpeşe gelir hesabı, ağırlıyorum her geleni. Özledim bol elişili, muzur kuzu resimleri, hamur işleri, sokak manzaralı postları. Ben arayadurayım onları, mutlu haftasonları...

''Gideceğin yoldan eminsen, ENGELLER dinlenme noktan olmaktan öteye gidemez. ''  Paulo Coelho                                                                                   

1 yorum:

  1. blogunuzu politize etmediğiniz için teşekkür ederim..
    umarım böyle gider.. selam ve sevgilerimle..
    ayse t.k.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...