17 Nisan 2013


Güne erken başlayınca çok iyi hissediyorum erkenden kastım saat 06:00 iyice yaz gelince daha da erkene çekmek istiyorum hani gün yeni ışıldamaya hava aydınlanmaya başlar ya, tam o vakitte kuşların hepbir ağızdan ötüşleri vardır, birkaç kez şahit olabildim, çok istememe rağmen çoğunda uykuya yenik düştüm. 
İnternette dolanırken bazen rastgele bir yerlere gidiyorum, ordan birşeyler çıkıyor önüme, o kadar çok elişi bloğu var ki bazen blog bloğu açıyor, çok güzel şeyler buluyorum ve o tembel ben  ipleri çıkarıyorum tıkıştırdığım yerden bir çırpıda deniyorum beğendiklerimi ama o kadar, öteye geçmiyor hiç.
Mesela bu renk uyumunu çok sevdim, belki çalışkanlığımın tuttuğu bir anda bu renklerden, şu aralar aklımda olan hardal sarısı renginin bolca kullanıldığı bir çift yastık örerim.
İki örer, bir kaç sayfa gezer, tabaktaki havuçlu keki de affetmez işim var, gücüm var demez itinayla bitiririm.

6 yorum:

  1. Lovely Spring photos! Your windowsill looks so cute :) Nice doily too and a yummy carrot cake!

    YanıtlaSil
  2. her gün yeni bir ümittir.. ümitli günler dilerim..

    YanıtlaSil
  3. ben de sabah tam gün ışırken tüm kuşların aynı anda ötmesine bir kaç kez tanık oldum, muhteşem bir hazdı :))

    YanıtlaSil
  4. Dear Anna, we have not come as a spring full of spring flowers, trying to live, thanks to my knitting favorite, to discuss ..

    Teşekkür ederim Nilgüncüm, aynı dilekler benden sana...


    Nihancım hakikaten muhteşem birşey, daha çok dinleriz umarım o ötüşleri :)

    YanıtlaSil
  5. keşke uykuya yenilmeyip kalkabilsek seher vakti:)örnek güzel olmuş renklerde uyumlu bitmiş halini merak ettim doğrusu...

    YanıtlaSil
  6. renk uyumu cok guzel bence de.. cok hos olmus.. matruskalar..ben de dizerdim oyle onlari cocukken :))
    http://underthestarsandsun.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...