13 Şubat 2013

Şu ara inanılmaz sıkıcı günler geçiriyorum. Biraz hayal kırıklığı, biraz gerçekler derken yetiyor insanı karartmaya. Uzanıp yatmaktan bıkmadığım, aynı şarkıyı defalarca dinlemekten sıkılmadığım sadece ve sadece kendimle kaldığım zaman bir parça huzur bulabildiğim, aksi ortamlarda inanılmaz gergin ve tahammülsüz tavırlar sergilediğim çekilmez günlerdeyim. Bu halimi bende sevmiyorum bir an önce geçip gitsin istiyorum. O yüzden biraz gözüm gönlüm açılsın diyerek tuhafiyeleri dolaştım şöyle bir, öncesinde Semi'nin postunu okumuştum onunda etkisi oldu sanırım :) kısa süre de olsa dağıttı kafamı. Güzel ahşap düğmeler buldum, sonuna yetişirim genelde burada da öyle oldu, beğendiklerimden çok az kalmıştı. 
Yeniden sabırla örgü örebilmeyi diliyorum. Terapi bir yere kadardı sanırım artık başka bir boyuta geçtim.
Aldıklarımdan biride üç parça kolye ucuydu. Takılardan da o kadar uzaklaşmışım ki evde ne bir parça deri ne de zincir bulamadım ucunda sallandıracağım sonra varolan ve çok sevdiğim bu kolyeye bunları eklemeye karar verdim.
Yapmayı çok isteyip bir türlü birkaç sıradan öteye geçiremediğim çiçek yastığı örmek üzere azimle oturdum birkez daha  başına. Nereye kadar ilerler bilmiyorum dileğim bitirebilmek tabi, önceki deneyimlerimde artırmalarda yanlış yapmıştım nasıl  o hale geldiğini anlamadan, bu sefer başaracağım inşallah.

6 yorum:

  1. kalpli iğneler ve ahşap düğmeler çok şirinler.insan bazen böyle hissediyor deryacığım daha çok anlaşılmadığım zamanlarda bir köşeye çekilip herşeyden elimi eteğimi çekesim gelir.biraz dinlenip yeniden güç toplamak için.tabi ki böyle yapamadım hiçbir zaman ama yapsam rahatlayacağım sanki...sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. alışveriş iyi gelir,hele de hobilerimiz için olanları,o düğme ve benzerlerini bir ara bende sırf beğendiğim için almıştım,bir kenarda duruyorlar..şu çiçek yastık benimde çok hoşuma gidiyor,ama göze alamıyorum,hele açılışı yap,püf noktaları öğret bizlere...

    YanıtlaSil
  3. hi, Derya! Happy Valentine's day!
    Don't be sad and disappointed! Enjoy every day!
    your crochet coasters are so lovely :)

    YanıtlaSil
  4. Fatmacım nasıl çekelim elimizi eteğimizi hiç mümkün olmuyor, ben olmadan bişey olmuyor ki evde, mecburen o bunalmışlığınla beraber geçiriyorsun bir şekilde bu günleri :(

    elmalı kurabiye; Öyle alışveriş gibisi yoktur benim içinde, çiçek yastık bu sefer bitecek inşallah :)

    Thank you, dear Anna Valentine's Day I would like to congratulate you, sometimes it goes after the human condition is, I'm glad you enjoyed the cup altlıklarımı, Have a good day ..

    YanıtlaSil
  5. Deryacım evet böyle zamanlarda saatlerce yatıp tavana boş boş bakasım geliyor benim de:) Ne güzel yapmışsın kendini atmışsın tuhafiyeye ve şirin düğmecikler bulmuşsun. Ebygale bir dergi aldı tığ işleri diye, dün inceledim ay bunları Derya ne güzel örer dedim. Birinde de bu çiçeklerden vardı. Bırakma sen terapi olur:)
    Öpüyorum!

    YanıtlaSil
  6. o iğnelere ve ahşa düğmelere bayıldım.Ben de çekilmez biri oldum çıktım sanırım...her şey fazla geliyor bu aralar...kolay gelsin,sevgiler..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...