15 Ocak 2013

Blogla aramızı açtık biraz, böyle gerektiği için sanırım. Alışkanlıklar biryere kadar alışkanlık. Şimdilerde yine pek çok şey monoton ve sıkıcı geliyor bana hiç değmeyin, bin ah işitebilirsiniz, blogdan uzak kaldığımdan da anlaşılıyordur belki, şu ara kendimi yoğun spor ve bu spor sonucu açığa çıkan enerji gereksinimlerimi karşılamakla geçiriyorum. 
Bu akşam nereden esti bilinmez bir çörektir düştü aklıma. Elimde olmayan her tarif gibi derhal internet başına geçip bugüne kadarki tecrübelerime dayanarak tarifi mantıklı ve olur süzgeçinden geçirip seçtim bir tane. Derhal mutfakta aldım soluğu, sonuç gayet güzel, hatta beklediğimden de iyi.
İplerimi çantalara nasıl tıktıysam bir daha çıkmadılar. Herdaim ipler, tığlarım ve makasın misafir olduğu sehpa şu aralar bomboş. Bilmiyorum ne zaman birşeyler çıkar ortaya.
Hazır mutfağa girmişken birde tatlı yapayım dedim. Taktım ya etimekli tatlıya, bu sefer tuzsuzunu aldım, muhallebiyi pişirdim, karamelli şerbet hazırladım buraya kadar herşey gayet iyiyken, muhallebiyi etimeklerin üzerine dökerken birden tepsinin dört yanından muhallebi yüzeyine çıkan etimekler oldu. Tadı muhteşem, karamel istediğim kıvamda, muhallebinin de tadı, şekeri yerinde, gelgelelim şekil çok fena. (Edaaa elma dedin çıktım bak :)

9 yorum:

  1. Harikasin. Çıktın ya çok sevindim :) O tatlıya ben de bayılıyorum. Ama daha yapmadim hiç. Etimek ne zamandır dolapta bekliyor. Üzerine de krem şanti... Mmmmm... Şanti dolapta bir süre açık beklemeli ki kaymak kıvamına gelsin. Afiyet olsun size. Şeklin de ne önemi var :))

    YanıtlaSil
  2. hi, Derya! The translator from Turkish is really bad, so I could understand that you feel low now? don't worry, i also have very grumpy mood these days, because of few reasons, but we always have good moments with us.
    take care! all your baking looks so so delicious!

    YanıtlaSil
  3. ipler, örgü yok ama mutfakta çok güzel işler var, o da yeter:) etimek tatlısını çok severim ben de, şeklin önemi yok önemli olan tat bence. Ellerine sağlık Derya'cım:)

    YanıtlaSil
  4. etimekleri ıslatmana rağmen mi fırladılar dışarı? neyse ama tadı muhteşem değil mi :) çörek de nefis görünüyor... ne güzel spor yapıyorsun, havalar da düzeldi biraz...
    monotonluk hayatta değil içimizde diye düşünürüm ben... çünkü herkesin yaşamında bir rutin var. farklılık detaylarda ve sen farklılık yaratacak detayları çok iyi yakalıyorsun gibi geliyor bana :)

    YanıtlaSil
  5. Edacım sende sobelemesen çıkmazdım valla, değil mi ne önemi var şeklin götürüyorum valla :)

    Dear Anna, I am developing my English yorumlarınla ​​thanks to the translator wrote bad reviews I know, but I believe I understand that feelings are very nice, thank you very much :)

    ebygale; Teşekkür ederim canım :)

    Nihancım bende şaşkınım ıslandığı halde evet nasıl becerdim bilmiyorum, tadı süper, yiyoruz gidiyor artık :) farklılıkları yakalamak konusunda öyle mi dersin? bilmiyorum, teşekkür ederim ama düşüncen için :)

    YanıtlaSil
  6. Mutfaktaa neler oluyorrr:))
    Güzel kokuları buraya kadar geldi:)
    İpler makaslar biraz daha yerinde dursun. Ben etimek tatlısına hep mesafeliydim, çok ağır gelirdi ama annemin bir tarifi var ki en favori tatlım oldu diyebilirim. Kendimi frenlediğimden uzun zamandır yapmıyorum ama senin etimekli postların acayip dürtüyor beni. istersen tarifi maillerim, pişman olmazsın:) Geçenki postun altına yazdığım kaybolan yorumda bahsetmiştim.
    Ben en iyisi gidip bisküvi falan bulayım şimdi kendime:)

    YanıtlaSil
  7. Deryacim yaa... ne zamandir yazacagim, bak gene bir dunya gun gecti. Noel'i atlattik ama hep bir telas nedense. Umarim iyisin, cok guzel seyler yapiyorsun. Gene diyorum, istediklerini bir liste yapip yolla elimde olsun, Nisan basinda gelebilme olanagim var. Sevgiler, Feray

    YanıtlaSil
  8. kitana; Canım benim yorumun bende yayınladım cevapta yazdım burada;
    http://derya-kuzusu.blogspot.com/2013/01/8-ocak-2013.html?showComment=1357758219323#c6785726782875351713

    Aslında bir tartıya çıksam kesin bende frenlerim kendimi :) kitanacacım zahmet olmazsa yaz canım bana tatlı tarifini. Sen şimdi çok kolay kilo alırsın o yzüden dikkatli gitmen çok iyi, ben 19 kilo almıştım geriye pek birşey kalmadı sonra ama yinede ölçülü gitmekte fayda var.

    Feraycım, ben iyiyim sizlerde iyisiniz inşallah, iyi olda geç yaz hiç sorun değil, çok teşekkür ederim, Nisana kadar epey vakit var o zamana dek görüşürüz, bendende kucak dolusu sevgiler.. ;)

    YanıtlaSil
  9. tabağınızın deseni ve masa örtünüzün deseni ne kadar da benziyor takım olmuşlar:)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...