12 Aralık 2012

Kar yağmasını bekliyor kuzu dört gözle. Ben ise yazı istiyorum gelsin bir an önce. Kar kürem kırıldı geçtiğimiz gün belki de bugüne kadar aldığım en güzel yeniyıl hediyesiydi, o yüzdendir üzüldüm epeyce. Hiçbirşeye çok bağlanmamaya çalışsanda istemeden gönlünde yer ediyor bazı şeyler.
Tencerede kaynayanlardan da anlaşılacağı gibi nane molla haller var üstümde. Bu durumun ruhuma yansıyanları ise pek sevimli değil yine. Çabucak sıkılıyor, anında parlayıp sinirleniyor, sonra da uzun uzun vicdan yapıp kahroluyorum. En kısa anlatımımla böyle. Bu durumu tetikleyen ne çok neden var bazen neden hep ben diye çok soruyorum sonra ufak bir mum ışığı yanıyor bir yerde bir parça sıyrılıyorum.
 
Uzun zamandır tövbe demiş olsamda içimden kocaman bir battaniye örüp kendimi ona adayasım var bugün içtenlikle bunu hissediyorum. Kimbilir başaramadığım neleri burada elimden geldiği şekliyle yapmak için can atıyorum. Çok değişkenim, üç gün önce minik minik örgülerden haz alırken bugün onlar kesmiyor beni. Az önce bu kadar iştahlıyken örgü diye, birazdan tembelliğe gömülebilirim.

7 yorum:

  1. Merhaba
    Yine rengarenk karelerle donatmışsınız blogunuzu:) bn de battaniye işine girdim epeydir ör ör bitmedi ama bundan snra motiflerle uğraşırım öbür türlü kocaman oluyor hep elinde gezince bıkıyor insan bnmki tek kişilik kocaman bişey hala örüyorum. Evde oturmak sıkıyor insanı bişeylerle de uğraşsan olmuyor sanki hiçbişey yapmamışsın gibi geliyor. Ben de iş arayanlardanım yaklaşık 3aydır evdeyim. Allahtan sizi buldum yoksa hiç geçmezdi zaman :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. benim kuzularda bekliyor karı,geçen sene bol karlı bi memlekette olduğumuz içinn alışıklar kara,anne kış ne zaman gelecek ,kaç gün kaldı diye soruyorlar hergün:) bende kış geldi kuzucuklar diyorum ama olmaz kar yağmadı kış gelmedi daha diyorlar inatla:) bende çok severim kar kürelerini, gliserin alınca çocuklarla kar küresi yapasım var,gliserin,su,kavanoz,yapışdırıcı,plastik oyuncak,sizde deneyin belki aratmaz öncekini:)

    YanıtlaSil
  3. Ahh şu kar küreleri yaa bayılıyorum onlara. Hele yeni yılda kar küresinin olması insanın pek güzel bir şey. Böyle değer verilen şeyler kırılınca nasıl da üzülür insan bilirim. Bir zamanlar çok sevdiğim kocaman turuncu kedili bir bardağım vardı kırıldı onu hala unutamam ve gözlerim zaman zaman arar. Bu arada tencere süper, ben de senin gibi çok seviyorum onları biliyorsun:) keyifle iç, aman hasta olmayın. Kuzuyu da öpüyorum kar yağsın da oynayalım yine ama ben de yazı tercih ediyorum hep ama hep:)

    YanıtlaSil
  4. bizimkiler de karı dört gözle bekliyorlar ben ise tam tersi. geçen kıştan sonra gözüm korktu :) kar kürelerini ben de çok seviyorum ve senin battaniyelerini de :)

    YanıtlaSil
  5. deryacım geçmiş olsun, yazmasam da surekli guzel blogunu takipteyim biliyorsun:)) eger usenmezsem sana bazı fotolar yollayacagım. hani gecen yıl yarım kalan işlerin bana gelmişti ya çekilişte kocaaa bişe oldu:)) öperim seni de kuzuyu da

    YanıtlaSil
  6. mor düğme; Teşekkür ederim, artık evde vaktinin dolduğunu düşünüp vaktini geçirmeye çalışan biri olarak biraz işe yaradığımı bilmek ne güzel, evet tek parça battaniyeler bittiğinde güzel bitene kadar işkencedir biraz,sıcak sıcak örtüne örtüne örerdim ben :) bu anlamda tabiki motifliler daha örülesi, bloğumda hep naif ve renkli kareler seviyorum bunları görmeye ihtiyacımız var en azından benim çok var :) sevgiler...

    nevali; Kendi kar küremizi yapmak, ilginç bir fikir siz bir yapın öğrenelim bizde yaparz belki, teşekkürler, doğru söylüyor kuzular kar olmadan kış mı olurmuş :)

    Tuğbacım karlı günler çocukken güzeldi sanki ya da ben ruhsuzun tekine dönüştüm cıvıl cıvıl ve sıcak günleri tercih eder oldum, seninle ortak zevklerimiz çok biliyorum, Ankaraya gelipte konuğum olmanı çok istiyorum kısmet belki bu sene olur ne dersin? öperim canım sevgiler bizden..

    Teşekkür ederim Nihancım :)

    birdy; Lütfen üşenmeyin, çok merak ettim eminim çok güzel bir işe dönüşmüştür, yollayın ne olur :)

    YanıtlaSil
  7. Ben size gelip evcilik oynamak istiyorum.
    Evinizdeki renklere, detaylara bakarken bile huzur buluyorum :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...