4 Ekim 2012 Uyarı "biraz karamsar bir yazı"

Şu ara yaptığım işlerim. Arada bir dalıp gidiyorum, biraz bunalgan hallerim yüzünden çok verimli değilim. Ne çok şey oluyor dünyada, herkez bir şeylerin peşinde kendi alanını, kendisini korumak, kendini ispat etme peşinde. Öte yandan huzur hiç yok hatta oldukça acımasız bir yerlere gidiyor sanki artık. Uzun uzadıya düşünmek hatta işin içinden çıkabilmek mümkün değil, bir köşesinden tutsak elimizde kalıyor ve korkutuyor.
Kendi kabuğumuz içinde fani işlerle geçiyor günler. İyi şeyler düşünüp yine iyi şeyler ummaktan öteye geçemiyor dilekler.

9 yorum:

  1. Duygularıma tercüman olmuşsun dile getiremediğim söz bulup söyleyemediklerimdi bunlar ağzına diline gönlüne sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. okul stresi başlamışken bir de ülkemizin gündemi, her gün verilen şehitler gün içinde can sıkıcı şeyleri artırıyor..

    YanıtlaSil
  3. ben de karamsar olarak çoğu olayı düşünüyorum. Fakat bol bol dua ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. benim de duygularima tercüman olmussun.. dua etmekten baska bisey gelmiyor elimden

    YanıtlaSil
  5. Karamsarlığını bile çok güzel yansıtmışsın.
    Herkes kendi yarattığı, sürekli başkalarının alanına girerek genişletmeye çalıştığı alanını korumaya çalışıyor. Sürekli bir taciz söz konusu. İş yerinde, sokakta, alışverişte herkes bir başkasının alanına müdahale etmeye çalışıyor. Sonra haberlere göz atıyoruz... "Bizim" sandıklarımız aslında hükümetinmiş. Bizim yerimize karar vermişler bile!
    Gerçekten karamsar olmamız için zilyonlarca neden var ama biz yine de bize kalan kırıntılarla mutlu olmayı ve çocuklarımızı mutlu etmeyi başarmalıyız.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. aynen al bendende o kadar dderyacım
    hatat dün gece bi ara eşime biz savaşa girmedik dimi diye tekrarla sordum
    neyse cuma geldi nihayet

    YanıtlaSil
  7. gerçekten çok can sıkıcı günler, bile bile lades diyecekler ve kaybeden her zamanki gibi masum insanlar olacak..

    YanıtlaSil
  8. Ağzına sağlık !!! Sadece dua edebiliyorum :(

    YanıtlaSil
  9. Aslında bu kadar farkındalık bu umutsuzluğa yol açan. Zaman zaman sıyırma noktasına geliyor insan haklısın. Belki biraz da alçak basınç etkisindeki havanın marifetidir diye kendime umut kırıntıları bulmaya uğraşmaklığım devam etmekte.
    Tığ işi bile ördüğün CK çiçeği gözümden kaçmadı tabi, sayende bir CK çılgını olup çıktım bak bu gülümsetir seni. Neler yapcem neler ;-))

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...