31 Ekim 2012

Hediyelerimiz yola çıktı. Öyle güzel bir heyecan ki o paketi hazırlamak.
Biraz gecikmiş kareler ama olsun. Bir yaş daha yaşlanmanın kutlanacak yanı var mı diye sorgular oldum bu otuzlu yaşlarda kırka merdiven dayarken. Zaman hızla geçiyor. Geçen zamanı nasıl değerlendirdiğimizi, ne kadarını mutlu geçirdiğimizi düşünürsek epey acı bir tablo. O yüzden lafta kolay uygulamada zor da olsa, mutlu olmak ve mutlu etmek için daha çok uğraşmalı diyorum. Hayattaki tüm zorluklara ve insanlara rağmen.
Kuzum annesinin pastasını dolabımızdaki bir kutu mumla olabildiğince süsledi, bana göstermemeye sürpriz yapmaya çalıştı. Kocaman bir öpücük de kondurdu ki yüzündeki tatlı gülücüklerle zaten bana en büyük armağan olan birinden alabileceğim en en güzel hediyeydi. Yine duygulandım, içimden bir sürü dilek tuttum.
Tam parti sona erdi derken iki sürpriz de Reco'dan geldi diğeri biraz uzak yoldan gelecek, en çok da onun için heyecanlıyım, gelene kadar çatlarım kesin ben. Kısaca bugün benim için tatlı anlarla dolu bir gün oldu.

29 yorum:

  1. her yaş dolu dolu yaşanırsa güzel,
    mutlu,huzurlu,sağlıklı,sevdiklerinle geçireceğin güzel yaşlar diliyorum,

    sevgilerimle,

    şeri...

    YanıtlaSil
  2. yaşlanmak ne demek? yaş alıyoruz:) birlikte büyüyoruz:)

    YanıtlaSil
  3. Allah daha nice seneler göstersin sevdiklerinizle beraber.

    YanıtlaSil
  4. Deryacım ben resim için teşekkür maili attım mı bayram telaşından unuttum. Atmadıysam ne olur kusura bakma iki çocukla kafamın dalgınlığından. Buradan çoook teşekkür ederim.
    Yeni yaşın mutluluklar getirsin. Aynı hislereyim zaman 30 dan sonra daha hızlı geçiyor sanki. eskiden gün geçsin derken günün kıymetini bilmeye başladım bende.
    Sevgiyle kucaklıyorum...

    YanıtlaSil
  5. tüm sevdiklerinle birlikte, sağlıkla, mutlulukla nice nice yaşlara deryacım... doğum günün kutlu olsun!

    YanıtlaSil
  6. ayşen yörükoğlu30 Ekim 2012 23:03

    nice mutlu, güzel yaşlara derya hanımcım.

    YanıtlaSil
  7. ilk dinlediğimde içime oturan ve halada herdaim aklımda olan bir Ajda Pekkan şarkısı vardır: Yüzündeki çizgilerinle, saçındaki beyazlarla benim için eskisinden daha güzelsin, bırak varsın geçsin yıllar, bitsin artık korkular her yaşın ayrı bir güzelliği var....
    Mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  8. Nice mutlu yıllara...

    YanıtlaSil
  9. yeni yaşın sana umut, mutluluk ,huzur ve en önemlisi sağlık getirsin...sevdiklerinle beraber nice yaşlara canımcım:)

    YanıtlaSil
  10. valla 35 ten sonra anlamı yok yaşlandığımızı kutlamanın sanırım :)) gene de 1 yıl daha yeryüzünde kalıp, ailemizle birlikte olabildiğimiz için nice yıllara denmeyi hakediyoruz :) mutlu sağlıklı yıllar, mutlu olduğumuz anlar umarım çok daha fazla olur bu sene :))

    YanıtlaSil
  11. Nice güzel yaşlara....

    YanıtlaSil
  12. Your sons birthday? Congrtulations! Delicious cake :)
    Best regards, PiPa

    YanıtlaSil
  13. DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN HAYIRLI YAŞALR SAĞLIKLA HUZURLA AİLENLE

    YanıtlaSil
  14. Yaşlanmak kaçınılmaz Allah sağlıklı, mutlu, huzurlu yıllar nasip etsin.

    YanıtlaSil
  15. Hem zevklerimiz, hem hobilerimiz hem de depresyona hep bir adı uzakta oluşumuz birbirine çok benziyor. Belki de o motiflerin rengi,rengarenk oluşu bizi biraz neşelendiriyor..
    Yeni yaşınız size hep güzellikler,neşe,huzur,mutluluk ve ''iyi ki'' ler getirsin.. Nice güzel yıllara Derya hanım..

    YanıtlaSil
  16. Yepyeni huzurlara yelken açabileceğin nice yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil
  17. Çok teşekkürler Şeri :)

    Öyle olsun Yaseminim :)

    Nur: Aminnnn... :)

    Ece; Çok teşekkür ederim, aynı hisler içindeyiz akıp gidiyor seneler :)

    Çok teşekkür ederim Ruşencim :)

    Teşekkür ederim Ayşencim :)

    Harikalar atölyesi ;Bende severim o şarkıyı, çok teşekkürler :)

    güz; Teşekkürler :)

    Arzucum çok teşekkürler aminnnn diyorum bende :)

    çaçaron blog; Çok teşekkürler :)

    İnşallah Nihancım, bişeylerin kıymetini anlar gibi oluyoruz darısı çevremizdekilere, hayatımızı karartmasınlar diye :)

    jale; Teşekkür ederim :)

    Dear Pipa its my birthday :) thank you so much...

    Semi26; Aminnn çok teşekkürler :)

    sema; Aminnn teşekür ederim :)

    seddosh; Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için aminn diyorum bende :)

    Teşekkür ederim Ececim, amin.. :)

    YanıtlaSil
  18. Yeni yaşınız kutlu olsun.Kuzuyla beraber nice güzel yıllar sizin olsun...

    YanıtlaSil
  19. yeni yaşın mutluluk huzur getirsin sana derya.annesine sürprizler hazırlayan bir çocukla bu çok kolay olmalı;)
    ve o paketler nasıl güzel süslü.boş gelse bile ben paketini oturur severim zaten :))

    YanıtlaSil
  20. nice mutlu,hayırlı ve sağlıklı yıllara...

    YanıtlaSil
  21. Ben hala yaşgünlerimde heyecanlanıyorum insanın ruhu yaşlanmıyorki nice mutlu yıllara tüm dileklerin gercek olsun....

    YanıtlaSil
  22. oooo ben çok mu geç kaldım o zaman..yine de çok çok mutlu seneler..herşey çok güzel olsun bu yaşında..öperim

    YanıtlaSil
  23. eftelya; Aminnn çok teşekkürler :)

    anne zi; Amin, teşekkürler :)

    Şule; Çok teşekkürler :)

    perice hayaller; Umarım olur, çok teşekkürler, inşallah bende ruhu genç kalanlardan olurum :)

    Çok teşekkürler Fundacım bende öperim ;)

    YanıtlaSil
  24. Merhabalar.. Paketim 31 ekim de elime ulaştı.. İçinden çıkanlara ba-yıl-dım.. elinize emeğinize sağlık,gerçekten özenilmiş ve içtenlikle hazırlanmış..
    Şimdi düşünüyorum,böyle düşünceli bir insanı kim incitmek ister ki bile bile..
    Aynı şehirde olsak kesinlikle tanışmak isterdim.. sevgilerimle. seda..

    YanıtlaSil
  25. seddosh; Beğenmenize çok sevindim, kısmet belki bir gün tanışırız :) bendende sevgilerle..

    YanıtlaSil
  26. Deryacım geç de olsa doğumgününü kutlamak istedim, yaşlanıyoruz belki ama yanımızda sevdiklerimizle geçirdiğimiz her güzel dakika için o mumları üflemek güzel şey...
    Sana da huzur dolu yeni yaşlar diliyorum, gönlünden geçenlere kavuştuğun, her biri diğerinden daha güzel yeni yıllar...

    YanıtlaSil
  27. Kitanacım çok teşekkür ederim, güzel dileklerin içinde :)

    YanıtlaSil
  28. aman tanrım arkadaki baykuş harika. blogunuzu yeni gördüm. çok becerikli ve çok zevklisiniz. benim yapmak isteyip de beceremediğim ya da vakit bulamadığım herşeyi yapmışsınız. Tebrikler. sevgiler.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...