Asos


Asos merak ettiğimiz yerlerdendi. Özellikle denizin Asos'a inen yollardan görünüşüne hayran kaldık. Yeşil ile mavinin tarifsiz rengi. Tepeden gördüğümüz görüntü karşısında illaki denize gireceğim diye tutturan Çınar'a onu memnun edecek şekli bulmamız epey zor oldu. Çakıl taşlı ve bol kestaneliydi.
 Burada yediğimiz dondurmayı hiç unutamayacağım gerçekten nefisti.
Aslında ne çok anlatacak şey vardı zaman aşımınından bir kısmı uçup gitti, biriktirdiklerimi bir çırpıda anlatıp bitirecek sonra da günlük tempomuzu yakalamaya çalışacağım.

2 yorum:

  1. ne güzeldir orlar buıra benim memleketim olduğundan değil valla özledim sağol paylaştığın için

    YanıtlaSil
  2. mormenekşeler; Gerçekten eşsiz biryer, özlenmeyecek gibi değil, ben oralı değilim ama olmak isterdim doğrusu, sevgiler..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...