2 Temmuz 2012

Battaniye gün geçtikçe ebat olarak küçülüyor. Önceleri büyük motifler çabuk büyüyor diye çift kişilik ebata yakın bir büyüklüğü göze almışken şimdilerde sağ tarafa 12 motiften oluşan iki sırayı ekleyip bitirmeyi düşünüyorum. Yapmışken büyük olsun olayı var birde ama bence kullanışlı ebatta olması yeterli gibi geliyor. Şimdilik bu kadar ilerleyebildi.
Kuzuyu yüzme kursu için ikna turlarındayım. Nedendir bilinmez ısrarla istemiyor, tatilden yüzmekten bashediyoruz güzel güzel ama işin içine kurs girince işler değişiyor.
Balkonumdaki tomurcuktan ektiğim akşam sefaları gün be gün boy atmakta. Akşamdan akşama pembe çiçekler açıyor. Beni ta çocukluğuma yaz tatillerinde ablamın yanına gittiğim Gölcüğü hatırlatıyor. Evin bahçesinde boyumca akşam sefaları vardı, güzel günlerdi.. Ev değiştirdiğimizde kapısının önünde bahçesi olan "o" evi bulursak neler yapacağız neler.

5 yorum:

  1. ben seni severek okuyorum...üstelik bazen arkadaşlara sitem etmek hakkımızdır...olayı bilmiyorum anladığım kadarıyladır yorumum...sitem ettik diye bir de üzüleceksek ...onların adı neden arkadaş..

    YanıtlaSil
  2. Nihan; Yemeden, içmeden ortaya sorun mesele çıkarmak için uğraşanlar çok.
    Halbuki bu enerjiyi başka şekilde kullansa bambaşka olurlardı heralde :)

    YanıtlaSil
  3. ben ne zaman büyük birşey örmeye yeltensem ya yarım yamalak kalıyor ya annem devralmak zorunda kalıyor.

    o bahçeli ev planları bizim de var ama kısmet. inşallah istediğiniz gibi bir eviniz olur.

    yüzme kursu bizim burda 5 yaştan başlıyor. seneye tekrar deneyeceğiz şansımızı.

    YanıtlaSil
  4. battaniye şimdilik bile harika görünüyor...elinize sağlık...bahçemdeki akşam sefaları dev boyuta ulaştılar kurtulmak imkansız bu bitkiden.Ekmeden önce iyice düşünün derim...

    YanıtlaSil
  5. Nihan küçük mucizem; Şanslısınız anneniz devraldığı için :) benim öyle bir şansım yok malesef oturup örüyorum elimahkum veya tümden iptal ediyorum :) İnşallah çok teşekkür ederim, gönlümüze göre olsun diyelim, kuzunun yaşta sorun yok kendisi ikna olmuyor

    asosh; Teşekkür ederim, peki uyarı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...