4 Temmuz 2012

Beni mutlu edecek resimleri bir çırpıda eline geçen müsveddelerden parçalar koparıp çizdiği kocaman gülümseyen çöp adamlarını, hastasına ilacını yetiştirmişcesine mutluluk ve aceleyle verdi. Bana kıyamayan yanı babacığı azıcık kıskandırsa da beni çok mutlu etti tabi, anı defterimizdeki yerini aldı bile.
Tekstil kalemlerime birkaç renk daha eklenince kendi kumaşımı kendim oluşturma isteklerim çoğaldı. Renk renk puantiyeler, kalpler derken lavanta kesesinden, yastığa, çantaya yapacağım herşeyde kullanmak istiyorum. 
Romeo & Juliet tshirt ikilisinden sonra etrafta mesaj ve aforizmalı eğlenceli tshirtler epey çoğaldı. Birde Feda tshirtleri var ki aslında benim favorim onlardı.

4 yorum:

  1. ayşen yörükoğlu4 Temmuz 2012 22:04

    ço güzel hepsi de.

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzu tekrar açtığınıza çok sevindim.Sizin bloğunuz benim için en büyük keyiflerden biri.Her daim huzurlu olmanızı dilerim.Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Ayşencim :)

    limonata-kurabiye; Çok teşekkür ederim böyle düşündüğünüz için, ne kadar uzak tutsak da kendimizi bir şekilde buluyor bazen bizide tatsızlıklar o da hayatın bir getirisi diye kabul ediyoruz, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. minnacık bir evlattan alınabilecek en güzel hediyeleri kapmışsın derya'cım:))
    öptüm seni

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...