6 Nisan 2012

Çalıştığım dönemde sabah kalkmaktan nefret ederdim. Artık tam tersi, saat çalmadan uyanıyor, keyifle hem kuzuyu hazırlıyor hem kendim hazırlanıp çıkıyoruz evden. İnsan içinde bulunduğu zamanı yeterince iyi değerlendiremiyor sanırım artı ve eksileriyle, ne zaman şartlar değişse ve uzaklaşsak, illallah dediğimiz şeyleri bile özlüyor ve geri istiyoruz.
 
Şimdilerde arada bir- iki birşey yapıp, kalanında ya tembellik ediyor, ya da geziyorum. Battaniyem ilerlemiyor, hiç örmüyorum dersem yeridir. Güzelleşen havalara alışana kadar kendimi eve gitmeye ikna edemeyeceğim galiba.

Hayırlı cumalar ve mutlu, sağlıklı bir haftasonu dilerim...

14 yorum:

  1. Eline al bence tekrar, çık açık havaya, bahceye/balkano/en kötü ihtimalle camı aç, keyif alarak ör. işten çıkınca salıyorum kuzeyi bahçeye, elimde örgüm, benden keyiflisi yok o dakika itibariyle, Kuzey hariç tabii.
    güzel bir hafta sonu diliyorum ben de.

    YanıtlaSil
  2. bu havalarda insan hiçbirşey yapamıyor zaten canım...

    YanıtlaSil
  3. insan neyden mahrum kalırsa ona özenir onu ister doğası gereği ,hayat öyle kısa ki her ana şükredip sağlığımız için çocuklarımız için dua etmeliyiz,oğlunuzu öpün yerime olurmu,,hayırlı cumalar Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. canım mutlu sağlıklı ve güzel bir hafta sonu diliyorum sana ve kuzuya.biraz enerji depolamak için bol bol gez bence.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Bahar sarhoşu olduk galiba ama yarım iş dolu.Bir toparlanıp devam etmeli.Sizede hayırlı cumalar ve güzel bir haftasonu dilerim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. kutular da senin imalatın mı yaa çok güzel görünüyolar :)))

    YanıtlaSil
  7. mutlu haftasonları..bahar gibi günler doğsun içine :)

    YanıtlaSil
  8. bahar yorgunluğunun nedenine arkadaşımın biri kendince bir açıklama yapmıştı doğru sanırım.tam bitkilerin doğanın çiçeklenme serpilme dönemi olduğundan evrendeki enerjiyi onlarla paylaşıyormuşuz o yüzden de ne yapacağını bilemez bir durumda tembel tembel dolanıyormuşuz ortada,ne kadar uyursan uyu uykusuz,ne kadar dinlenirsen dinlen yorgun oluyorsun.ama yine de bahar mevsimlerden en sevdiğim :)

    hatırlarsanız sizden motif birleştirmeyle alakalı yardım istemiştim derya hanım.ne zaman müsait olursanız o zaman olur hiiiç acelesi yok ama ben mailimi yazayım buradan ulaşmanız için : morje999@hotmail.com

    mutlu haftasonları

    YanıtlaSil
  9. alonenes; Haklısın neslihancım :)

    hobihuzur; Başarabilene bt-ravo, ben pek yapamıyorum :(

    nilgün komar; teşekkürler..

    mihrimah; Teşekkürler Fatmacım :)

    canan beycan; teşekkürler :)

    anne kaleminden; Yok Nihancım onlar hazır :) böyle deyince gururum okşanıyor valla söylemeden edemeyeceğim :)

    gull/inn; Aminnnnn teşekkürler :)

    morje; Bende depresyonlarına rağmen seviyorum baharı, mailinizi gönderdim bu arada.

    YanıtlaSil
  10. Aynı durum bana oluyor ,çalışmıyorken erkenden kalkıyorum ,çalışırkende yatağa çakılıyorum sanki :(
    Hayırlı cumalara ve keyifli haftasonları dilerim canım, sevgilerimle

    YanıtlaSil
  11. Sanada iyi pazarlar canım..Bahar bana da pek iyi gelmedi bi tembelim bi tembelim sorma başlayıp başlayıp atıyorum bi kenara örmeye elim varmıyor..hayırlısı bakalım:)

    YanıtlaSil
  12. düşlerimden incileR; Çok teşekkürler :)

    marifetane; Aynıyız gerçekten :)

    YanıtlaSil
  13. alişnur; Harikaymış :) bende size keyifli bir haftasonu diliyorum, sevgiler..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...