25 Nisan 2012

Yaptığım kolaj kutularını çok seviyorum. Temiz ayakkabı kutularının dönüşümü, evdeki pek çok ıvır zıvırı derleyip toparlıyor. Şu ara beğendiğim dergi, gazete, broşür ne olursa resimleri kesip biriktiriyorum.
Bugün ince iplerimi ele aldım. Modelleri görüp beğendikçe bir ara deneyeyim diyerek kaydettiklerimden iki deneme yaptım. Henüz bir sehpaya yayıp sergilemedim ama, estikçe renk renk örüp atıyorum bir kenara.
Okula yaptığım keki çok beğenen ahali, aynısından isteriz diye söylemişlerdi. Bugün kendimize de yaptık. Bahar rehaveti, belki biraz da üşengeçlik var şu ara üzerimde. Biraz şarj olup, yapmak istediklerimi, bekleyen işlerimi toparlamam lazım. Beni yine,  relax bir modda olacağım bir yerlere kaçma istekleri dürtmekte :)

10 yorum:

  1. örgülerin şeker gibi olmuş..
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. 3. resimdeki modellerin hepsine bayıldım o yüzden affınıza sığınarak, sırf ileride örnek olarak kullanmak amacıyla kendi bilgisayarıma kopyaladım. Fırsat bulduğumda öncelikle şu büyük olanı bir deneyeceğim. Sizinki kadar güzel olursa haberdar ederim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Özlemce; Çok teşekkür ederim :)

    Selen; Ne demek tabiki, çok kolay bir örnek, bir saate kalmaz bitiyor, şimdiden kolay gelsin, eminim güzel olacaktır :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel görünüyorlar. şimdi akşamları dolu boş kare motifler yapmaya başladım. el alışkanlığı olsun diye ama ip alıp bunları denemek istiyorum :)))

    YanıtlaSil
  5. Nihancım, eklesene bloğuna merak ettim valla, kalın ip tavsiye ederim, Kızılay'da Sakaryadaki çiçekçilerin orda bir bolulu hasan usta tatlıcısı var köprüye yakın, orda da tatlıcının yanında bir pasaj oradaki ipcide hemen dışarıda kapının yanında var tavsiye ettiğim Kartopu Gonca iplerinden, yolun düşerse diye adres vereyim dedim :)

    YanıtlaSil
  6. Dantellerin renkleri pek hoş:)
    Üşengeçlik bende de mevcut şu sıralar...
    Kutuların da güzel olmuş, bizim ev dergi-gazete dolu. Yakın otursak verirdim sana:)

    YanıtlaSil
  7. deryacım yazacağım valla almak istediğim ipleri oraya gidince kararsız kalırım biliyorum çünkü :) yaa benimkiler çok amatörce lafını etmeye değmez :) bloguma eklemesem de sana mail göndereyim o zaman :)))

    YanıtlaSil
  8. Semi; Teşekkür ederim, valla ne iyi olurdu :)

    Nihancım, bak üzdün beni niye amatör falan diyorsun, el emeğinde yoktur amatörlük, kararsız kalacak birşey yok en sevdiğin renklere konsantre ol onları al, illaki ördüreceğim sana azmettim :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba.Bu iplerin markası,numarası nedir acaba.Dantel ipimi bunlar?

    YanıtlaSil
  10. Nazlı; Merhaba, Kartopu lif ipleri.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...