Haftasonu

Peçetelerimi yapıştırdım. Bonus bir tanede teneke kapladım. Önce yapıyor yapıyor bittikten sonra da yer bulamıyorum evde. Tenekenin kenarlarını düzeltmiş olsam da hala eli kesebilecek tırtıkları vardı, bende kenarlarını kırmızılı bantla çevirdim. Bahar temizliği kapıda, hafiflemek lazım biraz.

Burada gördüm ve hemen denedim. Eğlenceli ve keyifli hale gelebilecek sıkıcı bir sarı zarf. Hazır nerede kullanacağımı bilemediğim renkli bantlarımı da denemiş oldum. Hediye paketleriniz veya gönderileriniz için hoş bir sunum. Bayılıyorum bu tarz işlere, birde çizimlerim iyi olsa.
"Hayatta bazı şeyler ertelemeye gelmez. Yarın değil, dün değil ancak şimdi yaşanabilirler. Eğer insanlara verecek sevgimiz varsa, şefkatimiz varsa zamanı şimdidir, meçhul bir “sonra” değil. Eğer yapmak istediğimiz güzel işler, yazmak istediğimiz bir kitap, bestelemek istediğimiz bir şarkı, çekmek istediğimiz bir film varsa; gitmek istediğimiz şehir, görmek istediğimiz bir yer varsa, hayalleri ertelemek hayalleri kurutmak demektir. Senelerce bastırırsın içindeki asi sesi. “Hele bir çocuklar büyüsün de o zaman açarım takı dükkânımı” dersin. “Hele bir emekliye ayrılayım da o zaman yazarım hayalimdeki kitabı” ya da “Hele bir şu dönem geçsin de o zaman bestelerim o şarkıyı”. Halbuki, o hep beklenen geldiğinde bir de bakarsın ki hayallerinden geriye kuru bir iskelet kalmış sadece. Suyu çekilmiş, feri sönmüş. Sürekli çalışmaktan, kariyerine odaklanmaktan kendi çocuğunun gelişimini yeterince göremeyen bir işkolik baba, aradaki açığı kolay kolay telafi edemez. Devamlı kendinden feragat eden, kendini ailesine adayan bir kadın, içindeki tutkulu, azimli, delidolu gençkızı bir daha bulamaz. Kadınlar çocuklarını büyütürken, eşlerine hayatta “eşlik ederken”, o kadar çok ertelerler ki hayallerini, nihayet on-onbeş sene sonra hayaller sandığını açtıklarında karşılarında küflenmiş, kurumuş bir çeyiz bulurlar" yazının devamı burada.

15 yorum:

  1. çok güzel olmuş bende teneke bir kutu boyadım hala tamamlanmayı bekliyo ellerine sağlık.
    http://znurundunyasi.blogspot.com/blogumda sizide görmekten çok mutlu olurum

    YanıtlaSil
  2. Kutu ve kumbara ev çok güzel olmuş. hayatta hiç bir şeyi ertelemek lazım ama hepimiz yaşarken bir şeyleri erteliyoruz. Tek ertelenmeyecek şeyin sevgi olduğunu sevdiklerimizle paylaşılmasını düşünüyorum. sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. peçete yapıştırma nasıl oluyor? bir çok blogta gördüm ama nasıl yapılıyor anlamadım. normal peçetemi :))
    Güzel olmuş bu arada emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Hi!!
    Love your blog!!

    Hugs from Norway, Siri:-)))

    YanıtlaSil
  5. öznur; Kutuyu tamamlamada kolay gelsin.

    hülya; çok teşekkürler..

    kahve çekirdeğim; evet normal peçete, katlarına ayırıyorsunuz tek kat, boyadığınız yüzeye yerleştirip üzerinden peçete tutkalı ile hassasça geçiyorsunuz bu kadar :) teşekkürler..

    Fru; Hei, min personlige takk for besøket. Jeg elsket bloggen din og jeg vil følge.

    YanıtlaSil
  6. Çizimini çok beğendim.
    Senin şu köşeni çok beğeniyorum Derya' cım. Sanırım ben de sehpamı maviye boyayacağım.

    Bakarken aklıma seni getiren bir link :
    http://little-white-cottage.blogspot.com/2012/03/fruhlingshafte-grukarten.html

    YanıtlaSil
  7. proje çantası; Teşekkür ederim, tavsiye ederim eve bir hareket geliyor, eşyalar renklenince, fotolarsın bizde görelim Edacım merakla bekliyorum, link içinde çok teşekkürler, benlik bir blogmuş :)

    YanıtlaSil
  8. ben de çok beğendim hem o güzel köşeyi hem de yaptığın kutuları :) biz isteklerimizi erteliyoruz ama zaman akmayı ertelemiyor hiç...

    YanıtlaSil
  9. Senin transferlerin güzel olmuş, benim ilk denemem kötüydü,ikinciye cesaret edemedim henüz :(
    Yazdıkalrında çok haklısın , asla ertelememek lazım :) Zamanı zamanında yakalayabiilmek ümidiyle canım, keyifli pazarlar..

    YanıtlaSil
  10. düşlerimden inciler; teşekkür ederim, peçete hassas birşey çalışması zahmetli ama bence cesaretinizi kırmayın :) eminim güzel işler çıkaracaksınız, katılıyorum yakalamak dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  11. elinize sağlık boyadığınız teneke kutulara,mama kutularına hastayım ..birşey sormak isterim ben de rulokat kutularını biriktirdim boyayıp peçete kaplamak için ama üzerindeki parlak kağıtlı kısım akrilik boyayı tutarmı emin olamadım o kağıdı sökmek mi lazım bilemedim siz teneke kutuları nasıl boyuyorsunuz?
    buarada Çınar 'ın okulu da hayırlı olsun.eminim artık daha kaliteli zaman geçiriyorsunuzdur..onu özlemek bile çok güzel bir duygu değil mi?elinde diplomalı nice okullar bitirirsiniz inşallah..
    sevgiler,şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
  12. ebru; Tenekelerin üzerinde sadece kendi boyası oluyor ve ben boyarken sorun olmuyor, birkere sizin bahsettiğiniz kutulardan denedim ama boya tutmuyor malesef onların üzeri uyarayım sizi. Çok teşekkürler, amin diyelim :)

    YanıtlaSil
  13. Son kare beni benden aldı, çok şirin bir köşe olmuş :)

    YanıtlaSil
  14. Bu yazı istemeden de olsa ertelediğim şeyleri düşünmemi sağladı. Doğruyu anlatan satırlara diyeceğim yok ancak her zaman da olmuyor...
    Bu köşede ne kahveler içilir, ne sohbetler edilir,bayıldım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...