Mutfaktayız

Kurabiyemizi pişirdik. Tek kelimeyle enfes, daha önce de yapmış ve tarifini eklemiştim hala denemediyseniz mutlaka bir deneyin derim. İçinde un yok, unu badem, ceviz ve fındığın incecik rondolanmasıyla elde ediliyor, atıştırmayı seven çocuklar için besleyici bir kurabiye bence unla yapılanlara göre. Tarif buradan.
Şimdi bu kadar kurabiye yapıp yemeden durabilirmiyim? lezzetli olunca zor oluyor tabi. Canım ne zaman tatlı veya abur cubur istese hemen bir hurma yiyorum. Ama bugün epey bir kurabiye yedim ki pişmanım yani.
İnsanın kendisinin toplayıp, mis gibi yıkayıp evde tozsuz tertemiz kuruttuğu nane gibisi yok. Keşke daha çok şeyi kendim yapabilsem, bu yıl biraz daha bu konuda hazırlık yapacağım kısmetse. Sonradan tüketimi pek bir keyifli oluyor çünkü.

7 yorum:

  1. Afiyet olsun ,kurabiyeler tam yemelik görünüyor :)
    O yakışıklı beyfendi ,balık tutuyor galiba :)

    YanıtlaSil
  2. It looks like being delicoius! Good to have a son who likes mummys food! And the pillow is fantastic. I like the differen sizes. Best regards, PiPa

    YanıtlaSil
  3. Unsuz kurabiye, süper!!!!
    Denemem lazım:)
    Bana da annem verir, kuru nane, kekik ve kendisi pul biber yapar bir de.
    Kışın tüketmek insanın acayip hoşuna gidiyor:))

    YanıtlaSil
  4. unsuz kurabiye, ilk kez duydum ama bunun kötü olması mümkün değil gibi görünüyor bende denicem

    YanıtlaSil
  5. Düşlerimden inciler; Teşekkürler :)

    PillePalle; Thank you very much Pipa :)

    Semi'nin mutlu elleri; Eminim beğeneceksiniz kurabiyeyi, ne şanslısınız allah başnızdan eksik etmesin annenizi, elleri dert görmesin. Kesinlikle çok hoş.

    Filiz; Umarım sizde beğenirsiniz :)

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık.Çok güzel olduğuna eminim.Oğulcuğunun da yanaklarından sıkarım.Benim bloğuma da beklerim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. canan beycan; Çok teşekkürler, tabiki :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...