5 Şubat 2012

12 yorum:

Bal Kavanozum dedi ki...

Gözün aydın bitirmişsin ellerine sağlık çok güzel olmuş...

mihrimah dedi ki...

battaniye çok şık ve zarif olmuş ellerine sağlık canım.çiçeklerin mis gibi kokuları bana ulaştı.her anın güzel ve mutlu geçsin sevgiler.

crocheted at home dedi ki...

Ne kadar güzel bir yuvarlak örtü. Ne var ki, vazodan dolayı başlangıç kısmı yani göbeği görünmüyor:(

anne kaleminden dedi ki...

harika olmuş ellerine sağlık bayıldım :))) nergislerin kokusu burnuma geldi :)

Nazan dedi ki...

Enfes olmuş, ellerine sağlık Deryacağım..

Çaçaron Blog... dedi ki...

bayıldım bu güzel battaniyeye,kaç tane ip gitti acaba..Ben de başlasam diyorum:)

seralp dedi ki...

sade ve şık olmuş. güzel günlerde kullanın.

Derya Kuzusu dedi ki...

Balkavanaozum; Teşekkürler Ececim..

mihrimah; Çok teşekkürler, Fatmacım, aynı dilekler de benden sana :)

Begonvilli ev; buradan örneğin tamamını görebilirsiniz;
http://derya-kuzusu.blogspot.com/2011/10/11-ekim-2011.html


anne kaleminden; Teşekkürler Nihancım, hakikaten müthiş kokuyor ya çok seviyorum nergisleri :)

Nazan; Çok teşekkürler Nazancım, beğenmene sevindim..

Çaçaron blog; Yanılmıyorsam 7-8 çile kullandım. Ebatı 1.22x102 cm

seralp; Çok teşekkürler..

Ecehan dedi ki...

Ellerin dert görmesin nergis kokulu harika anne.

ebrulikedi dedi ki...

hadi gözünaydın.gelsin yenisi:)

Derya Kuzusu dedi ki...

Ecehan; :)

ebrulikedi; Hadi bakalım :) devam..

Mavi Masal dedi ki...

Örgülerine bayılıyorum.İçimde örgü örme isteği uyandırıyor :)Ellerine sağlık.İşten vakit bulabilirsem şayet ben de bir şeyler örmek istiyorum.Kafa dağıtmaya bire bir :)