Yine motif

Bir türlü muvaffak olamadığım ortası yuvarlak sonrası kare motifi bu sefer içime sinen şekilde yapmayı başardım. Kenarlar yamuk yumuk, ortası potluk yapmıyor artık. Aldığım tüyolara rağmen diğer denemelerde pek başarılı olamamıştım. Bu defa "tamam" dediğim sonucu elde ettim ve bir oh çektim. Nasıl mı? köşelerdeki ikili trabzanlar (1 numara) üç kerede çekilerek yapıldı ve ortasındaki zincir bir fazla çekildi, diğer tekli trabzanlar (2 numara) iki kerede ve kenarlara göre daha kısa yapıldı, son sırada hepsi eşitlenerek tamamlandı.
Battaniyeye doymayan ben, daha önce yapmak istediğimi söyleyip, motifte başarısız olunca vazgeçtiğim bu battaniyeyi yeniden örmeye karar verdim. Elimdekileri bitirmek öncelikli tabiki.

5 yorum:

  1. Sevgili Derya, o battaniyeye ben de tek kasim havada bakmaktayim, ama seni bu kadar ugrastirdiysa motif, ben hic bulasmayayim simdilik :) Elindekiler bitince sen de böyle bir güzellik yapmalisin bence...motifin cok güzel olmus...

    YanıtlaSil
  2. Arzucum aslında o kadar basitmiş ki, bende zaten neden yapamadım diye takmıştım, ne kadar zor olabilir ki diye, şimdi tamam çok da basit, sakın gözünü korkutmasın benden kaynaklıydı yani motif aslında hiç de zor değilmiş :)
    Yapacağım inşallah, teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Aslında böyle küçük motifler yapmayı severim.Sıkmıyor herbiri farklı renkli olduğundan çok hoşuma gidiyor.Dediğin sorunu ben de yaşıyorum bir süre sonra yamuluyorlar.Anlattığın gibi deniyeceğim bakalım yapabilecekmiyim.Tabi sen battaniyeyi yaptığında ben ancak bir minder yapmış olurum:)

    YanıtlaSil
  4. alonenes; Biraz bekletebilirim ama Neslicim bir heves ayaklanıyor sonra aynı şekilde devam edemiyorum bakalım hayırlısı :)

    modabahar; Yok canım o kadar da değil, bende de aynı hız yok artık :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...