Haftasonu

Yastığım bitti örgü taraf renkli ve desenli olduğu için arka yüzü düz mavi renkte kumaştan yapmayı planlıyorum. Haftasonu istirahatle geçecek benim için, Cumartesi sabahı soluğu hastanede aldım. Sinir sıkışması teşhisiyle eve dödük. Gün içinde yatmak, uzanmak pek bana göre değil, sadece böyle istisnai durumlarda mecburen yatay hale geçerim.
Bugün karlı bir güne uyandık. Öğleye doğru eriyip gitsede sabah sabah gözünü açıp karları gören Çınar çok mutlu oldu. Sümbülümüze arkadaş geldi, ne renk açacak merakla bekliyoruz, kuzunun bana hediyesi. Oflaya puflaya gitmişti çiçek reyonuna, hadi benim için sen seç beğen deyince keyiflendi hemen. Sağlıklı ve mutlu haftasonları...

8 yorum:

  1. geçmiş olsun.Allah acil şifalar versin.

    YanıtlaSil
  2. maşallah bu ne hız.ellerinize sağlık.ne kadar şık olmuş bu arada geçmişler olsun. rabbim acil şifalar versin.sümbüller çok güzel görünüyor benimkilerde henüz çok küçükler.geçen bahar almıştım.yeniden ektim soğanları bakalım nasıl olacak sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. bloğunuzu yeni keşfettim:)çokta beğendim.öncelikle geçmiş olsun diyorum veee dukan diyetinin sonuçalrını merakla bekliyorum.sevgiler
    AYDA

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun canım.güzel çiçekte yerine pek yakışmış.

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun Derya.Umarım daha iyisindir.Yastık çok farklı ve güzel duruyor...

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun,dikkat et kendine,sürekli birşeylerle uğraşmayı sevince,yatmak zor oluyor...

    YanıtlaSil
  7. bendeoruyorum; Çok teşekkürler, amin..

    mihrimah; Çok sağol canım :)

    biraydamasalı; Çok sevindim, teşekkürler, diyeti malesef bıraktım :(

    ruşen, zeyzey; Çok teşekkürler..

    Nazan; Teşekkürler Nazancım ama bir türlü tamamlayamadım hala :)

    kpsszede; Teşekkürler, aynen öyle nasıl sıkıldım anlatmam..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...