10 Aralık 2011

Evdeki yeniyıl süslemeleri her dışarı çıkışımızla biraz daha renklenip, çoğalıyor. İtiraf etmeliyim ki büyük bir heyecanla süsleyip, yerleştirdiğimiz şeyler, bendeki o sadelik ve az aksesuar sevgisiyle çelişip rahatsız etsede bu kalabalıklar, Çınar'ın hevesi ve mutluluğu herşeyin önünde geçiyor. Sabırla 1 Ocak tarihini bekliyorum.Herşeyin kutulara kalkıp, evin rahatlayacağı günleri.
Kırtasiyede hep aradığım, renkli üzeri desenli bantlara yakın birşeyler bulunca hediye kartları yapmaya çalıştık.
Bu ay ki çekiliş hakkımı şirin bir prensese adadım. Yeniyılda çocukların mutluluğu esastır düşüncesiyle, bloğumuzu takip edenlerin anlayışına sığınarak..
Kısa keyiflere devam, içinde pek çok eklenmiş bitkisi ve meyvesi olan tarçın kokulu sıcacık bir çay, yanında kakaolu, cevizli ve üzümlü iç malzemesiyle damak çatlatan ay çöreklerim (çok iddialı oldu ama :)
Hediyelerin şahı bir demet çiçek de karşımda olunca, keyiflenmemek elde değil.
Yılbaşında örtünmek dileğiyle.

5 yorum:

  1. Ev düzeni, evin rahatlığı bizim evde gideli çok oluyor:))) Her dönem mutlaka asılacak, takılacak bir şey itinayla bulunur. Çocuklarla yaptığımız tüm faaliyetler mutfağımın kitaplık kısmındaki raflarda sergileniyor. Her yer ıvır zıvır dolu. Büyük bir dolap ve iki çekmecem kırtasiye malzemeleriyle meşgul. Neyse ben alıştım artık, onlar mutlu. Yaptıklarını sergilemek de gerekiyor ki değer verildiğini anlasınlar. Geçen sene seçip güzel resimlerinden çerçevelettim. Odalarına giden koridora da onları astık.
    Hediye kartlarınız çok şık olmuş. Geyikleri siz mi kestiniz? Geyik modeli bende de vardı ama geçen bizim kesme işinde Kai Felix için zor olabilir diye basit modeller seçmiştik.

    YanıtlaSil
  2. Semi'nin mutlu elleri; Sizi yorumlarınızdan tanıyabildiğim kadarıyla, gayet sabırlı ve sakin birisiniz. İnşallah bende alışırım ama ben çoğu zaman mücadele ederken buluyorum kendimi, bırak döksün, dağıtsını yapamıyorum herzaman, resimlerimiz bizimde buzdolabımızın üstünde, kendi panosunda hep sergilenir, bu arada geyikler ikea'dan, bizim projeye ait değil :)

    YanıtlaSil
  3. Sabır beni ziyaret etmeye çocuklardan sonra başladı:))
    Biraz da alışmak gerekiyor. Bazı evlere gidiyorum çok düzenli, çok temiz, sanki o evde çocuk hiç yaşamıyormuş gibi. Hani salonlarını misafire açan evler. Bana o evler hep soğuk gelir. Bizim evin tamamı kullanılan cinsten. Her köşesi, hem bizler tarafından, hem çocuklar tarafından. Zaman zaman geliyorlar tabii ki bana. Yani bazen iş boyumu aştığında:)Her zaman bu kadar sabır adamı fena bozar:))))

    Ikea`ya bu ay hiç gitmedim, kaçırmışım geyikleri demek!

    YanıtlaSil
  4. Semi'nin mutlu elleri; Çınarla beraber bana hala gelen birşey yok :) umarım uğrar banada, mutlaka her sabrın bir sonu var, ama genelde bu konularda kendime göre çok çok ölçülü görüyorum sizi, bende hiç gelemem, misafirlik herşeye, büfedeki misafirlik bardak çanaklardan da hoşlanmam, keyif için sırf onları kullanmanın hazzı ve mutluluğu için saklamak bana ters gelir, bizde her yeri kullanırız, oda kapatılan sadece gelenelre açılan fikirdeki evler bunaltır beni ,hem evler hem bu düşüncedeki insanlar, derhal uzaklaşırım, İkea için de geç kalmış sayılmazsınız :)

    YanıtlaSil
  5. renkli battaniye harika görünüyor renkleri çok güzel olmuş baya zamanınızı almıştır ama değmiş

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...