Mutfak kedileri

Baykuşa pörtlek gözlerini ve gagasını örüp, arka yüze de başlayınca artık mola dedim.
Önce cupcake sezonunu açsak mı dedim, sonra kuzuyu da ikna ettim browni kek de karar kıldık. Bu sefer içine birazcık da karbonat ekledim. Normalde kabartma tozundan başka birşey eklemem, ancak geçtiğimiz gün arkadaşımda yediğim sade kekten, pişmesinin üstünden 3-4 gün geçmesine rağmen yerken, yumurta kokusu almayınca kendimce karbonata yordum bu durumu ve denemek istedim. Bir yumurta sevmez olarak, eğer kek, pasta vs. içinde yumurta kokusunu alırsam asla yiyemiyorum. Özellikle hazır poğaçayı üzerini kazımadan yiyemem, kendimce bulduğum yöntem ise evde yaptığım poğaça üzerine yumurta sarısını bol yoğurt ile karıştırıp sürmektir, bu şekilde rahat rahat yerim. Böyle cins huylara sahip olunca bir yol bulmak zorunda kalıyorum beni rahatsız eden herşeye.
Bugün ilk gün, bakalım yarın nasıl olacak. Hafif ve miktarı az olduğu için tercih ettiğim bir kek. Denemek isteyenler için tarif burada. Tarifleri güvenilir ve sonuçlarından hep memnun kaldığım lezzet adreslerimden biri.

4 yorum:

  1. baykuş çok güzel olmuş :)) çok çok beğendim eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Yastık çok güzel oluyor Derya.Eskiden keklere hep karbonat koyardı annem.Benimde karbonatla yaptığım bir su kekim var.Karbonat keki biraz sarartıyor ama bana annemin eski keklerini hatırlatıyor.

    YanıtlaSil
  3. anne kaleminden; Teşekkür ederim.. :)

    nazan; Teşekkürler, eskiden daha mı çok atılırdı neydi bu karbonat sevmezdim o zaman, insan değişiyor sürekli şimdi de özellikle ekledim ama fazla değil tabi :)

    YanıtlaSil
  4. Oooo, yastık çıkmaya başlamış ortaya!

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...