7 Kasım 2011

Hastalığa tam anlamıyla yenik düştüm. Bir ara atlattım derken güçlenerek geri döndü sanki. Burnum kabuklaştı silmekten, öksürmekten yoruldu bedenim. Son günler bizde böyle. Bayram mı geldi hiç anlamadık. Gündüz uzanmaları yatmaları hiç bana göre değilken, kafamı kaldıramaz oldum, aslında hala bana göre değil, bir an önce atlatmak istiyorum. Kuzu da benim gibi, neyseki o biraz daha iyileşmeye yüz tuttu sanki. Sıkılıyor, bayramda şunu yapıcaz bunu edicez dediğimiz şeyleri tek tek istiyor. Hastayız sende hastasın yapamayızı anlamıyor.
Gece gece toz zencefil ve ballı karışım yaptım, bundan medet umarak, inşallah öksürük boğulmaları olmaksızın uykuya dalmayı umuyorum. Sağlıklı günler..

9 yorum:

  1. geçmiş olsun.baya şiddetli anlattığına göre.ben de reçete falan bilmem ki bu durumlar için.Güzel bir bayram dileyemeceğim demekki...Allah şifa versin...

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun.Kuzucuk da siz de bir an önce iyileşirsiniz inşallah. Öksürük için harika bir ev yapımı reçetem vardı ama bir türlü bulamıyorum. Bulursam mutlaka size yazacağım. Çünkü çok iyi geliyordu.

    YanıtlaSil
  3. Gecmis olsun, bir an önce iyilesip, kuzuyla keyifli anlar paylasmanizi ve güzel üretimlerinize devam etmenizi dilerim...

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun.kendinize iyi bakın.mutlu bayramlar..

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun..mutlu bayramlar..

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  7. kpsszede; Teşekkür ederim, ben zaten hasta olmam olmam ama olunca da tam olur yani.

    Begonvilli ev; Teşekkür ederim, inşallah, bulursanız reçetenizi bekliyorum bende çok sağolun :)

    Arzu; Teşekkürler, bende sanki uzun zaman olmuş gibi özledim elişlerimi, gerçi yine boş durmuyorum ama tam kapsamlı hallerimi özledim diyelim :)

    Hülya; Çok teşekürler..

    Gull/inn; Teşekkürler..

    mavisnur; Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  8. beautiful russian "MAtreshka" on heart ;) ... I love beautiful things like this :)

    YanıtlaSil
  9. Rmaha; I'm glad you like, thank you very much ..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...