Bu Blogda Ara

3.10.2011

Ekim çekilişi

Ekim ayı yastık ayı olacak demiştim. Ördüğüm ve diktiğim yastıklardan oluşan bu dörtlü bu ayın hediyeleri, yanında yine zaman zaman yaptığım ufak aksesuarlar vs. sürprizlerle birlikte. Katılım yine sadece ve sadece katılmak istiyorum gibi yazıya bırakılan yorumlarla olacak. Onun dışında başka bir isteğim yok, bizi izleyen ve işlerimi beğenenleri yaptıklarımla buluşturma projesi. Son katılım 7 Ekim Cuma, Cumartesi de kazananı belirleyceğiz. Talip olanlar şansınız bol olsun.

43 yorum:

asu tutar dedi ki...

selam ...hepsi birbirinden guzel örgülerınızın.bir blogger olmasamda sureklı takipçinizim....sizi ilgiyle izliyorum.ben de çekilişe katılmak istiyorum...sevgiler...hoşçakalın...

Evrensel dedi ki...

Yaptıklarınızın hepsi çok güzel özellikle kuşlu yastığa bayılmıştım.İlk kez bir çekilişe katılıyorum.Sonucu sabırsızlıkla bekliyorum.Sevgiler...

Zeynican dedi ki...

ilk taliplerinden birisi olayım,çok beğeniyorum yaptıgınız el işlerini,bir kez olsun şansım olur belkii :)

tuba can dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Nazan dedi ki...

Ben de katılmak isterim Derya.Çekilişlerde şansım yoktur ama kısmet..

emelkorkut dedi ki...

yastıklar pek şeker görünüyor.bende istiyorum katılmayı.teşekkürler ellerinize sağlık

kpsszede dedi ki...

merhaba derya.çok güzeller,katılmak istiyorum tabiki.kolay gelsin...

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Sizi yeni izlemeye başladım. Bu güzel yastıklardan istemez olur muyum, "katılmak istiyorum" tabii ki:)

funda... dedi ki...

nolur bu sefer benim olsunlar yaaaa
funda turalı sakinci
funda_t_s@hotmail.com

Begonvilli Ev dedi ki...

El emeği ürünler, bir evi yuva yapan en değerli ayrıntılardır bana göre.. Günümüzde her şeyin hazırı olsa da benim favorim el emeği objeler. Ellerinize sağlık.

Yaklaşık bir yıldır tığ işleri hobim oldu. Epeyce iş çıkardım.. Ördüklerimi sokak hayvanları için satışa sunma projem var. Henüz ciddi bir satış olmasa da olacak gibi. Bir kermeste iddialı bir stand açmayı planlıyorum.Eğer çekilişi kazanırsam bu harika yastıkları da aynı amaçla kullanırım, eğer izniniz olursa.

Gul/İnn dedi ki...

ben istiyorum yine dahil olmayı..umarım şanslı olurum :)

Adsız dedi ki...

bende istiyorum bende...

Melike Sayılgan

fates dedi ki...

canıım ben de çekilişe katılmak istiyoruuum,yaptıklarının hepsi çook güzel,ooof bir kerecik de bana çıksın Allah'ım....

şengül ilbay dedi ki...

bende istiyorum kuzucuklarımın şansına hadi hayırlısı

Adsız dedi ki...

sessiz takipçilerinizdenim..katılmak istiyorum...adımı yazmayı unutmuşum..ayşegül durmaz ben..

papatya dedi ki...

katılmak istiyorum

Back to Black dedi ki...

umarım şansım olur katılmayı istiyorum ama kısmet hepsi birbirinden güzel ellerine sağlık

funda... dedi ki...

bu sefer benim olsunlar...
funda_t_s@hotmail.com
funda turalı sakinci

gonca dedi ki...

tabikide katılıyorum.ellerine sağlık çok güzel olmuşlar:))

bir güzel çift dedi ki...

istenmeyecek gibi değiller bende istiyorum tabi ki :)

Adsız dedi ki...

katılmak istiyorum
nilgün

3prenses dedi ki...

inşallah bana çıkar deyip geleneği bozmuyorum:)

atolye nott dedi ki...

ben de varım, sevgiler .)

Asortik Krep dedi ki...

Bende çok istiyorum :))

perice hayaller dedi ki...

her zamanki gibi bende kısmet...

Nur dedi ki...

katılmak istiyorumm :)

şükü dedi ki...

bende katılmak istiyorum :)) hepsi çok harikaa..

şükriye arslan
sukriye-arslan@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm bende katılıp şansımı denemek istiyorum inşallah bana çıkar sizi her zaman takip ediyorm sevgiler izmirden aynur çelik

tarchin dedi ki...

çok güzeller... her zamanki gibi :) birzamanları hatırlatıyorlar bana...

tack dedi ki...

her zamanki gibi katılmak istiyorum ..minik çınarın ellerine güveniyorum bu defa beni çekcek.... :)

Adsız dedi ki...

Şimdiden teşekkürler:))

Ebru Bulut

Adsız dedi ki...

bende sizin sessiz takipçinizim yaptıklarınızı ve o rengarenk görüntülerini çok beğeniyorum benim olmalarınıda çook isterim.Şans bakalım belki bana güler.Teşekkürler Oya

EBRUKUŞ dedi ki...

ELİNİZE SAĞLIK ÇOK BEĞENDİM BENDE KATILMAK İSTİYORUUUMM

Ecehan dedi ki...

Ben; gönlünüzün güzelliğine zaten hayranım.

Adsız dedi ki...

BEN DE KATILMAK İSTİYORUM. KAMİLE

Adsız dedi ki...

KATILMAK İSTİYORUM. KAMİLE

alonenes dedi ki...

sen ördükçe ben zevke geliyorum ama bir türlü seninki gibi bitiremiyorum:)) tabiki bende varım:))

bendeoruyorum.blogspot.com dedi ki...

ellerinize saglık.çok güzeller.bende katılmak istiyorum:)kime niyet kime kısmet olacak bakalım:))

burcu dedi ki...

bi süredir takip ediyordum bütün postlarınıda okudum gözüme takılanlar gibi, anne oğul güzel işler çıkarıyorsunuz.. bende katılmak istiyorum..

ebrulikedi dedi ki...

ben senin çekilişlerinden hiç vazgeçemeyeceğim sanırım.katılmak istiyoooruuuummm:)

Adsız dedi ki...

umarim sansim yaver gider.hepsi cok guzel ve benim olsun istiyorum.ellerinize saglik.yazmama gerek var mi.sanirim evet ben de cekilise katilmak istiyorum.ben U.Y.

dshandmade dedi ki...

Ben de katılmak istiyorum. Şansımız açık olsun :)

Adsız dedi ki...

Yaptığım tığ işlerinde bana hep ilham veriyorsunuz. Sizin kadar iyi değil yaptıklarım ama öğrenmeye devam. işlerinizi çok beğeniyorum. Belki bu sefer şans bana güler...

Gamze Demir.