Adapte sorunu

Tatil modundan çıkamadım hala. Elişlerimi özlemişim itiraf etmeliyim, geldim hemen yarım kalan ne varsa ördüm, diktim. Lakin hala mutfaktan içeri adım atmak istemiyorum, evdeki işleri erteliyorum, gözüm hala gezip tozmakta, kısaca ben hala adapte olamadım, öyle çook uzun da değildi tatilimiz ama insan rahata çabuk alışıyor anlaşılan, birgün yada bir haftada farketmiyor.
Bugün evdeki eşyaları boyama hayallerim suya düştü. Bauhaus'un swing color su bazlı boyalarla anlaşması bitmiş, artık gelmez dediler. Başka bir alternatif öğrenene kadar yine öyle kalacaklar.
Yapılacak işler listesinden silmeyi en çok istediğim maddeydi bu boya işi. Görüntüsü, rengi, şekli değişmiş eşyalar evin ruhunu da değiştiriyor, en çok da beni mutlu ediyor.Cath Kidston desenleri bu tatil karşılaştığım güzelliklerdi. Çanta da bornozda onun desenlerini andırıyor, keşke daha fazlasını bulabilseydim. Aslında Bursa molasında vakit azlığından kapalı çarşısını yeterince gezemedim eminim başka şeyler de bulabilirdim.

2 yorum:

  1. Bu çok normal. Hareketli günlerden sonra ev işleri çok cazip gelmiyor. Yavaş yavaş alışacaksınız.

    YanıtlaSil
  2. aynı sorun bendede hava güzel olunca atsam kendimi dışarı ...ahhh şu ev işleri ruhumu sıkıyor bazen...her işini yoluna sokup üstüne bide bir sürü şey yapan insanlara hayranım...

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...