9 Eylül 2011

Birsüredir elime geçen her türlü dergi vs okunduktan sonra sevdiğim resimler kesilmek üzere parça pinçik yapılıyor. Bir kolaj yapmak istiyorumi yine eskiye, eskilere, eski güzelliklere dair bir kolaj. Henüz bir kutu mu, yoksa bir defter mi karar veremedim. Büyük ihtimalle kutu olacak gibi, ama biraz daha malzeme toparlamalıyım.
Elim boş kalırsa bende boşta hissediyorum kendimi, şimdi de hediye ikili bir yastık projem var. İlki bitti sayılır, elim değdikçe bunu örüyorum. Sonrasında Ayvalık'tan aldığım kaneviçeyi yastık haline getireceğim.
El işi, ev işi derken yine kitaplarla mesafe girdi aramıza. Tatile çıkarken bile almadım yanıma. Boş anlar benim için uzun uzun izlediğim deniz veya herhangi biryerdi. Sakin, sessiz öylece oturdum her neredeysem. Vaktimi sadece ve sadece oraya ayırmak istedim, böylesi çok da iyi geldi. Zaten her ruh halinde kitaba sarılabilen biri değilim ancak şu günlerde çok okuyasım var. Elif Şafağın İskender'ini merak ediyorum .

6 yorum:

  1. nacizane tavsiye güzel bir kutu yap kolajdan ,iskenderi bitirmek üzereyim şiddetle tavsiye ederim!!

    YanıtlaSil
  2. ganfi; Teşekkürler.. :)

    YanıtlaSil
  3. kolaj çalışmanı merakla bekliyoruz...
    bazen insanın hiç bir şey yapmadan oturup dinlenmesi çoook iyi geliyor,iyi yapmışsın,bana da çok iyi gelir böyle dinlenmek.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. fates; öyle gerçekten, teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. blogunuz çok şeker emeklerinize bayıldım banada beklerim:))

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...