29 Eylül 2011

Şu ara elim boş olduğu için gözüm yine örgülerde, önce kuzuya çok ince olmayan bir ipten süveter yapmak istiyorum, üzeri desenli birşey deneyeceğim. Sonrasında yine büyük örgülerde gözüm, bu sefer farklı bir ip kullanmak istiyorum, belki ripple veya bu şekilde henüz karar vermedim. Battaniyede uygun incelik ve renkler denk gelirse farklı bir ip kullanacağım bu sefer. Battaniye buradan.
Hep bu şekilde üç veya dört renkten oluşan bir çalışma yapmak isteyip sonradan rengarenk hale dönüştürdüm, bu şekilde sade ve çok hoş geldi gözüme, herşey seçilecek renk ve ipte belli olacak gibi. Battaniye buradan.

4 yorum:

  1. allahım harika görünüyor ama biter mi acaba :)))

    YanıtlaSil
  2. anne kaleminden; Bitiyor bitmesine ama başlamak, renkleri oluşturmak içime sindi tamamdır demek daha zor bana göre.

    YanıtlaSil
  3. Deryacım ya bu motifi çok beğendim valla battaniye olarak da harika olucak valla süper:) eline sağlık. renkler de pek uyumlu şık olmuş:):):)öptüm canım..

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Tuğbacım :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...