Başlıksız..

Bu sabah biraz mutfak mesaisi yaptım. En çabuk kurtlanan meyve diye bildiğim vişneyi, bu yıl erken davrandığımı umarak, hoşaf ve tabiki vişneli pasta yapmak üzere buzluğa poşetler halinde kullanıma hazır şekilde doldurdum. Yemyeşil naneler kurutmak içinse, önce bol suyla bir güzel yıkadım ve salata kurutucuda kuruttuktan sonra evin gölge ve havadar bir bölümüne altına bez sererek kurumaya bıraktım. Bu şekilde kararmadan kuruyacaklar inşallah. Sıcaklar başladı başlayalı bende peydahlanan tembelliği bu sabah biraz olsun atlattım gibi hissettim ama sadece bir his, hatta o kadar ki, haftasonu misafirliğe giderken binbir ısrarla ben yapayım dediğim hamur işini yapmadan gittim, bu örneklerden sadece biri, kısaca işler çığrından çıkıyor bende peki suçlular nerede?

2 yorum:

  1. Vişneye bayılırım, babam da reçelini yapar:))) her sene reçelimiz ondandır, köpüğünü de benim için dolapta saklar kaşık kaşık yalarım bir çocukluk geleneği işte...Nane çok güzel oluyor ama iyice kuruması lazım yoksa çürük gibi oluyor ben sabredemeyip almıştım hemen bezin üzerinden de bir kez...

    YanıtlaSil
  2. Sinem hanım ikimizde köpükseveriz sanırım, bende rahmetli annemin reçel kaynattığı zamanlar bekler dururdum yanında, üzerindeki köpükler, kayısı, çilek tabi vişne bayılırdım hepsine. Nane uyarısı içinde teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...