1 Temmuz 2011

Kuzu Çınar'ın balkondaki küçük yeşillik köşesinde veya dışarda parkta, bahçede börtü böcekle yakından ilgisi çok hoşuma gidiyor. Parkta bir an kaydırak, salıncak derken bir bakmışsın yeşilliklerde bişilerle uğraşıyor, topluyor, kokluyor, ne yapıyorsun deyince de keşif yapıyorum diyor. Salyongozlar ve uğur böcekleri favorileri, arada beni de unutmuyor mutlaka elimde papatya veya yabani çiçekler, otlarla dönüyorum eve.

Bende projelerin tükendiği şu günlerde, oğlum hayalinde kurduğu şeyleri gerçekleştirmek için kollarını sıvıyor. Dün yeni peluş köpeği için bir yuva yapmak istedi. Baba oğul kestiler, yapıştırdılar. Kendisi de bir güzel boyadı.
Artık bu yumoşun yuvası oldu. Evde ıvır zıvır istemeyen ben, önce pek hoşlanmasamda, boyama ve süsleme aşamasıyla çok eğlendiğini gördüğüm kuzu, fikrimi değiştirdi. Hayallerini gerçekleştirmesi onun için önemliydi. Sonradan kızdım kendime başta muhalefet oldum diye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söz uçar, yazı kalır...