27 Mayıs 2011

Hobi malzeme dolaplarını temizlemek ve düzenlemek bana bir bileklik kazandırdı. Ne çok nazar boncuğum varmış meğer. Bileklikten sonra kalan irili ufaklı bir sepet boncuğu da bir ipe geçirdim. Balkonda uygun bir yere asacağım. Ev yine üstüme üstüme gelir gibi, eşyalarda yer değiştirmeler, elemeler yapıyorum yine iki gündür. Mümkün olduğunca gereksiz herşeyi azaltmak, yoketmek veya yenileyip sıkıldığımız eski hallerinden kurtulmak peşindeyim. Yaşım ilerledikçe sadelikten yana oluyorum galiba. Az ve özde huzur buluyorum.

Evin bu curcuna halleri de en çok kuzunun hoşuna gidiyor tabi, bir bakıyorum az önce çıkardığım ıvır zıvır ortada yok, bizimki almış odasına taşımış, orada oyununu kurmuş bile. Ben atma, derdindeyim o da bana hediye edermisinin derdinde.

2 yorum:

  1. Aynılar demek ki benimkiler de, ben dolap toplarken kebapçı kedisi gibi beklerken, atmaaaa bize lazım diye, şeker surat foto çok güzel:))

    YanıtlaSil
  2. Sinem hanım, köşe bucak kaçırıyorum bazı şeyleri, birbirimize zıt hallerimiz çok gibi, napıcaz bakalım.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...