24 Mayıs 2011

Bu akşam kendime ayırdığım saatler başlayınca önce kitaplarımla haşır neşir oldum. Elim değdikçe kitaplığı düzenlemek, gözüme takılan kitapların sayfalarını karıştırmak, kısa kısa birşeyler okumak çok keyiflidir benim için. Bugün şiir kitaplarına kaydım hep. Sayfaların arasında kurumuş çiçekler buldum, ne zaman koyduğumu bilmediğim. Birgün bunlardan kitap ayıraçları yapmalıyız kuzumla.
Farklı renkler arıyorum, değişik kombinasyonlar istiyorum. Ne aradığımı bilmediğim için pek kolay olmuyor tabi, nedir bu kararsızlık ve harekete geçememe, bilmiyorum. Bir tembellik var üzerime çökmüş, bir an evvel benden gitsin istiyorum. Şu ara hamur işine fazlaca eğilimliyim yine, buzdolabında pazardan aldığım çilekler bana göz kırpıyor sanki, enfes bir pasta yap yine diye.

6 yorum:

  1. selam canım, örtü güzel gidiyor bakıyorum maaşAllah..Hadi kolay gelsin banada beklerim görüşmek üzere sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. ne güzel şeyler örüyorsunuz :bende yapmak isterim. ben pudra-krem karışık çanta örmek istiyorum (yıllar Sonra)ama hangi ipi ve hangi tığ ile öreyim.Selamlar

    YanıtlaSil
  3. Marietane; Teşekkürler..

    otuzundansonra; Teşekkür ederim. Onlar benim terapilerim, örmek iyi geliyor. İp olarak ben lif ipi kullanıyorum Kartopunu seviyorum mesela. Kalınlığı ve kullanımını seviyorum. Çok yüksek derecede yıkamayınca gayet güzel, dökülen tüyü ipi de yok. Birde yine kartopunun flora serisi var, o da güzel. İpcide görerek tercih edebilirsiniz. Ben 8 numara tığ kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  4. kitap seçimlerimiz birbirine çok benziyor.... insanın kendine ayırdığı saatlerde kitapla haşır neşir olmanın tadı bambaşka oluyor..

    YanıtlaSil
  5. EGENİN ANNESİ23 Ekim 2011 12:10

    bu battaniyenin ölçüsünü kaç tane ip gittiğini yazabilirmisiniz.örgüleriniz tek kelime şahane benim iinde terapi örmek...

    YanıtlaSil
  6. Ege'nin annesi; Teşekkür ederim.. Battaniyemin ebatları 130x95 cm. Ne kadar ip gittiğini bilemiyorum elimde kalan yarım renkleri de kullandığım için, kaç renk istiyorsanız hepsinden birer çile yeter gibi geliyor üç renkten fazla olursa tabi, renk çok olunca herbirinin kullanım miktarları azalıyor ve daha az ip kullanıyorsunuz.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...