22 Mayıs 2011

Güne erken başladık yine. Sabah gözünü açar açmaz bisiklet diye tutturdu kuzu, kahvaltıdan önce spor zamanı dedik, bizler koştuk kuzu su birikintilerinde bisikletini sürdü.
Sonrasında biz doğada kuzunun deyimiyle keşif yaptık. Dikkat edince ne çok yabani ama bir o kadar da güzel çiçekler var. Hayran hayran onlara baktık. Biraz topladık. Favori dondurmamız twister eşliğinde kısa molalar verdik, biraz evden uzak kalmamız ve babaya ders çalışacak zaman ve sessizliği vermemiz gerekiyordu. Buradan kısa bir avm turu yapıp, şimdi moda olan her avm'nin önünde kurulan lunaparka da uğrayıp, günü sızlayan ayaklar ve uykusuz kuzuyla bitirip evimizin yolunu tuttuk.

Birazdan ayaklarımı uzatıp Behzat'ın yeni bölümünü izleyecek, çayımı yudumlayacak ve yeni bir battaniyeye başlayacağım.

3 yorum:

  1. anne-oğul ne güzel geziyorsunuz, bayılıyorum valla.çınarda uyumlu bir çocuk anlaşılan, tatlı yanaklarından öpüyorum onu.

    YanıtlaSil
  2. deryacım sana birşey soracaktım unutmuşum; zigzag battaniye örneği varya onun başlarını ve dönüşlerini nasıl yapıyorsun, gösterebilirmisin, ben örnek bir parça başladım ama istediğim gibi olmadı, şimdiden teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  3. atölye nott; Genelinde uyumlu denilebilir zorlandığım anlarda oluyor ama tolere ediyoruz birşekilde :) Zigzag battaniyenin dönüşlerini en kısa zamanda fotoğraflayıp anlatacağım sizin için, sevgiler..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...